۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۱۹:۲۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
قیمت خودرو+خودرو+بازار خودرو+خودرو داخلی +خودرو مونتاژی

قیمت خودرو امروز چهارشنبه، 6 دی 1402، نسبتا با تکانه‌های شدید گزارش می‌شود. در بازار خودروی امروز خبری از کاهش قیمت محصولات، نوسانات جزئی و طبیعی بازار نیست و نیمی از خودروها با افزایش قیمت‌های چشمگیر نسبت به روزهای گذشته مواجه هستند.

گیل خبر/ به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 6 دی 1402، با تکانه‌های شدید قیمتی گزارش می‌شود. در بازار خودرو امروز خبری از کاهش قیمت محصولات، نوسانات جزئی و طبیعی بازار نیست و نیمی از خودروها با افزایش قیمت‌های چشمگیری نسبت به روزهای گذشته مواجه هستند.

نزدیک شدن به بازار شب عید و روند کند واردات خودرو به دو عامل اصلی برهم‌زننده آرامش بازار خودرو شناخته می‌شوند. اگر فنر کنترل قیمت خودرو در بازار تا پایان سال از دست دولت‌مردان خارج شود احتمالا باید منتظر روند جهشی قیمت‌ها بود.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، بازار خودرو امروز در مسیر افزایش قیمت حرکت می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی
هیچ یک از خودروهای داخلی موجود در بازار امروز، کاهش قیمت را تجربه نکرده‌اند و همچنان که بازار خودرو با غیبت خریداران و فروشندگان روزهای آرامی را سپری می‌کند، اما بازار خودرو با تکانه‌های شدید قیمتی مواجه است. از جمله این تکانه‌ها می‌توان به افزایش قیمت 13 میلیون تومانی خودرو پژو 207 دنده اتوماتیک سقف پانارومیک اشاره کرد که نسبت به روز گذشته با قیمت 809 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو تارا V2 دنده اتوماتیک نیز دیگر محصول آبی پوشان جاده مخصوص است که با 13 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته‌، 800 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری می‌شود.

پژو پارس سال، پژو 206 SD V8، سورن پلاس بنزینی و سورن پلاس دوگانه سوز از جمله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هستند که همگی با افزایش قیمت 2 تا 5 میلیون تومانی در بازار مواجه هستند.

بررسی قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا در بازار آزاد نشان‌دهنده افزایش قیمت 10 میلیون تومانی خودرو شاهین دنده‌ای نسبت به روز گذشته است که نهایتا این خودرو با قیمت 600 میلیون تومان در بین خریداران و فروشندگان معامله شده است. خودرو کوییک S نیز با افزایش قیمت 6 میلیون تومانی با قیمت 355 میلیون تومان در بازار ارزش گذاری می‌شود، در محصولات خانواده ساینا نیز ساینا S بنزینی و ساینا S دوگانه‌سوز هر کدام به ترتیب با افزایش قیمت 11 و 9 میلیون تومانی در بازار مواجه هستند که ساینا S بنزینی با قیمت 360 میلیون و ساینا S دوگانه سوز با قیمت 400 میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شوند.

قیمت خودرو+خودرو+بازار خودرو+خودرو داخلی +خودرو مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی
در بخش خودروهای مونتاژی به دلیل فروش خودرو از جانب خودروسازان بخش خصوصی با شرایط اقساطی و مستمر بودن روند عرضه، صرفا با افزایش قیمت‌ برخی خودروها در بازار مواجه هستیم. خودرو X55 پرو مدیران خودرو پرچمدار افزایش قیمت در این بخش از بازار خودرو است که با 20 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در نهایت با مبلغ 1.300 میلیون تومان در بین مصرف کنندگان خرید و فروش شده است، اما تنها خودرویی که در بازار مونتاژی‌ها طبق اعلام سایت کارنامه ارزان شده است آریزو 6 پرو است که ثبت کاهش قیمت 3 میلیون تومانی به نام خود با قیمت 1.350 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی کی ام سی K7 کرمان موتور که به تازگی از خط تولید این خودروساز نیز خارج شده است آخرین خودرویی است که در بازار امروز با افزایش قیمت مواجه است، این خودرو افزایش قیمت 10 میلیون تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند و در نهایت با قیمت 1.640 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو+خودرو+بازار خودرو+خودرو داخلی+خودرو مونتاژی