پیش بینی هواشناسی؛
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۱۳:۰۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات جنوبی در استان گفت: وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها تا اواسط هفته برای این استان پیش بینی می‌شود.

گیل خبر/ محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار و فعالیت تناوبی جریانات جنوبی تا اواسط هفته در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات جنوبی در استان گفت: وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها تا اواسط هفته در استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: آسمانی صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، پدیده مه یا هوای مه آلود در برخی نقاط جلگه‌ای طی ساعات شب و صبح مورد انتظار است.

دادرس ادامه داد: از بعد از ظهر سه شنبه با نفوذ سامانه کم و بیش ناپایدار، ضمن کاهش دما شرایط برای افزایش ابر و مه آلود شدن هوا، وزش باد در برخی مناطق بارندگی و احتمال رعد و برق تا اواخر هفته مهیا خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت‌های دریانوردی اضافه کرد: شرایط صید پره از اواخر وقت سه شنبه تا ظهر چهارشنبه نا مناسب بوده و برای صید کیلکا نیز سه شنبه و چهارشنبه نا مناسب است.