روزنامه «فرهیختگان» نوشت: برنامه «به افق فلسطین» که از روز‌های ابتدایی جنگ اخیر روی آنتن شبکه افق می‌رود و توانسته بود با ادبیات و نگاهی جدید مخاطبان زیادی جذب کند، به یکباره دچار شوک شد. مطابق شنیده‌ها برنامه که با ایده تیم اوج بالا آمده بود و سعی می‌کرد از زاویه متفاوت درباره وقایع و تحولات در سرزمین‌های اشغالی صحبت کند از ظهر امروز از برنامه حذف شدند.

گیل خبر/ به گزارش  فرهیختگان:روزنامه اصولگرای «فرهیختگان» در انتقاد از صداوسیما نوشت: برنامه «به افق فلسطین» که از روزهای ابتدایی جنگ اخیر روی آنتن شبکه افق می‌رود و توانسته بود با ادبیات و نگاهی جدید مخاطبان زیادی جذب کند، به یکباره دچار شوک شد.

مطابق شنیده‌های «فرهیختگان» برنامه که با ایده تیم اوج بالا آمده بود و سعی می‌کرد از زاویه متفاوت درباره وقایع و تحولات در سرزمین‌های اشغالی صحبت کند از ظهر امروز از برنامه حذف شدند.

درحالی که تلویزیون در سال‌های اخیر با بحران مخاطب مواجه شده و منابع رسانه‌ای در بحران‌های سیاسی به بیرون از مرزها منتقل شده است، ساختن برنامه‌هایی مثل «به افق فلسطین» که مخاطب را در حد قابل قبولی جذب کرده بود، برای آنتن حیاتی بود که با تصمیم عجیب مدیران سرنوشت این برنامه هم نامشخص شد.

واکنش ابطحی به حذف برنامه به افق فلسطین

 محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: برنامه به افق فلسطین هم قطع شد.

باز هم‌ معلوم‌ شد که مملکت به صورت خالص مال آن جور حزب اللهیاست که خانمه میگفت.

شبی که رفته بودم، بچه های دست اندر کار با امید به این که این کار الگوی برنامه های دیگر داخلی می شوند، تلاش می کردند. خسته نباشید.