مسعود ستایشی،سخنگوی قوه قضائیه گفت: مدیری پیش از این در پستی اعلام کرده بود به‌عنوان طراح، سازنده، کارگردان و مجری برنامه «دورهمی» نمی‌خواهم تصویرم در هیچ شبکه‌ای پخش شود. تهیه‌کننده دورهمی شکایت صداوسیما را به این صحبت‌های مدیری نسبت‌ داده است.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا،مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز درباره پروندهٔ مهران مدیری توضیح داد.

در این نشست خبرنگاری پرسید که مدیر برنامه دورهمی گفته مدارک خود در خصوص شکایت معاونت سازمان صدا و سیما از آقای مهران مدیری به دفتر سخنگوی قوه قضاییه ارائه شده، در صورت تایید این مطلب آخرین روند رسیدگی به آن را توضیح دهید. سخنگوی قوه قضاییه در این باره پاسخ داد: پرونده کیفری در دادگستری تهران اعم از دادسرا و دادگاه به ما گزارش نشده است، اما آنچه که بررسی شده ممکن است دعوای حقوقی باشد که مطرح است.

مرجع استعلام در رابطه با دعاوی حقوقی، محاکم حقوقی است و براساس بررسی‌های صورت گرفته ملاحظه شد که سازمان صدا و سیما به طرفیت شرکت همراه رسانه دادخواستی را تقدیم دادگاه کرده و خواسته‌اش مطالبه وجه قراردادی بوده و دادگاه هم در حال رسیدگی به این پرونده است.

وی افزود: دادخواست دیگری هم به طرفیت آقایی که گفتید از مدیری مبنی بر مطالبه خسارت شده و سه جلسه محکمه برگزار شده و موضوع به کارشناس رسمی ارجاع شده و آقای اخیرالذکر به نظریه کارشناسی اعتراض کرده و موضوع به هیات کارشناسی ارسال شده است. شرکت هم برای اخذ مطالبه قرارداد‌ها دادخواستی به سازمان صدا و سیما داده و به زودی اولین جلسه آن برگزار می‌شود.