۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۰:۲۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف باند پولشویی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان و دستگیری ۷ نفر متهم در این رابطه خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش ایرنا،سردار حسین رحیمی افزود: با اطلاعات و اخبار به دست آمده پرونده ای با موضوع پولشویی در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه با بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی به هویت معلوم با شیوه و شگرد فروش خودروهای صفر کیلومتر به قیمت کارخانه مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از تعداد ۱۳۷ نفر از شهروندان پول دریافت کرده است، افزود: با بررسی های اولیه مشخص شد که متهم اصلی پرونده از طریق مرز زمینی از کشور خارج شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با انجام اقدامات و ردیابی اموال و دارایی های متهم تعداد ۳ دستگاه آپارتمان، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان انواع ارز شناسایی و توقیف شد، عنوان داشت: در این رابطه ۷ نفر که در رابطه با جرائم پولشویی و متواری شدن متهم به خارج از کشور نقش فعال و گسترده ای داشتند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار رحیمی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری پلیس اینترپل متهم اصلی در حین ورود به کشور شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی و اینکه پلیس امنیت اقتصادی در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است ونیازمند همراهی مردم شریف است، خاطر نشان کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را باسامانه ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : باند پولشویی

نظر شما:

security code