از ورود وزیر به گیلان تا توییت استاندار؛
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ ۲۰:۵۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
واکنش ها به حادثه لنگرود و درخواستی از وزیر کشور

گیل خبر/ سرویس سیاسی- صبح امروز خبر متاثر کننده آتش‌سوزی در کمپ اعتیاد شهرستان لنگرود و فوت ۳۲ مددجو تا لحظه تنظیم این مطلب کشور را در بهت فرو برد.

خبری ناگوار که در دقایق اولیه آن از شخص رییس قوه قضاییه، وزیر کشور و رییس کل دادگستری گیلان و نماینده ولی فقیه در استان تا معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان به آن واکنش رسمی نشان دادند.

اما آنچه درخور توجه است اینکه چندی قبل بود که گیل خبر در گزارشی شائبه خودکشی یک جوان در کمپ ترک اعتیادی در سنگر منتشر کرد و از مسئولین امر خواست تا در جهت دلجویی از خانواده داغدار این جوان و افکار عمومی اطلاع رسانی کنند، (اینجا را بخوانید) اما دریغ از پاسخی از سوی مدیرکل بهزیستی گیلان و یا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان!

شاید اگر استاندار گیلان به عنوان رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و مدیرکل بهزیستی گیلان در آن مقطع زمانی نسبت به وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد مستقر در گیلان حساس‌تر می شدند امروز شاهد چنین حادثه ناگواری در لنگرود نبودیم و چنین توئیت های تکراری را از مسئولین شاهدیم نبودیم.

واکنش ها به حادثه لنگرود و درخواستی از وزیر کشور

ضمن تقدیر از رییس قوه قضاییه و همچنین وزیر کشور برای واکنش به موقع و مناسب نسبت به حادثه تلخ، خوب است وزیر محترم کشور که ساعتی قبل به جهت اهمیت حادثه به گیلان سفر کرده اند، در اسرع وقت به بررسی موارد مطرح شده و اهمال کاری و ترک فعل های احتمالی برخی از به اصطلاح مسئولین در گیلان ورود کرده و گزارشی جامع و رسمی در اختیار افکار عمومی و رسانه ها قرار دهند.