نماینده «بندرانزلی» در نگاه مردم؛
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۰۸:۵۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل‌خبر/سرویس انتخابات- احمد دنیامالی در سال ۱۳۳۹ در بندرانزلی متولد شد. وی دارای مدرک دکتری برنامه ریزی شهری از دانشگاه آزاد اسلامی است و از سوابق کاری او می توان به عضویت در دوره چهارم شورای شهر تهران در سال ۱۳۹۲ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ اشاره کرد.

وی در انتخابات دوره یازدهم از حوزه انتخابیه بندر انزلی در اولین کاندیداتوری خود با کسب ۱۶۷۳۵ رای در رقابت با حسن خسته‌بند نماینده ۴ دوره پیشین انزلی، او را با دو برابر آرا شکست داد و راهی بهارستان شد.

دنیا مالی که از ۸۲ هزار واجدین شرایط اخذ رأی در بندرانزلی ۲۰ درصد آرا را از آن خود کرده بود در سال‌ اول عضو کمیسیون عمران، سال دوم عضو دو کمیسیون عمران و تلفیق، سال سوم نائب رئیس کمیسیون تلفیق و سال چهارم نائب رئیس کمیسیون عمران بوده است.

وی بر خلاف انتظارات از رزومه خود، تنها ۵۴ طرح و لایحه امضا شده در کارنامه چهارساله خود دارد که او را در لیست نمایندگان منفعل گیلان قرار می‌دهد.

در راستای نگاهی به عملکرد نمایندگان دوره یازدهم در آستانه انتخابات مجلس، نظرات و میزان رضایت خود را از این نماینده در قسمت کامنت‌های اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.