با حکم رهبر انقلاب؛
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۲۵ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان و پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شدند.

گیل خبر/ با حکم رهبر انقلاب، حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان و پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شدند.

در پیام رهبر انقلاب به سیّد پرویز فتاح آمده است:

جناب آقای مهندس سیّد پرویز فتاح دام توفیقه

ستاد اجرایی فرمان امام در شمار نهاد‌های پربهره برای کشور و از یادگار‌های با برکت امام راحل رضوان‌الله‌علیه است. در سال‌های اخیر با ابتکار‌ها و تلاش‌های پرثمر جناب آقای دکتر مخبر این نهاد به جایگاه برجسته‌ای در خدمت‌رسانی چند جانبه به کشور و رفع محرومیت و سازندگی و سلامت دست یافت. اکنون با کناره‌گیری ایشان، ریاست ستاد اجرائی را به جنابعالی که دارای تجربیات با ارزشی در خدمت به محرومان در کمیته‌ی امداد و بنیاد مستضعفان می‌باشید، می‌سپارم. وظیفه‌ی اصلی این ستاد، رفع محرومیت‌های اقشار ضعیف و توانمندسازی آنان و رسیدگی به مناطق محروم است. برنامه‌ریزی براساس خطوط اصلی مذکور در پیوست این حکم و پیگیری جدی کار‌ها را از شما انتظار دارم.

لازم می‌دانم از خدمات با ارزش جناب آقای مخبر صمیمانه تشکر کنم.

سید علی خامنه‌ای 
۶ آبان ۱۴۰۲

در پیام مقام معظم رهبری به حسین دهقان آمده است:

جناب آقای حسین دهقان دام توفیقه

با انتقال جناب آقای فتاح به ستاد اجرایی فرمان امام و با تقدیر و تشکّر از مدیریت مسئولانه و پرتلاش ایشان در جهت خدمت به محرومان، جنابعالی را که از سوابق برجسته‌ئی در مدیریت‌های کلان برخوردار می‌باشید، به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب می‌کنم.

مهمترین توصیه‌ی اینجانب توانمندسازی اقشار ضعیف، و به کار گرفتن این امانت ملی برای آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم، و به کارگیری نیرو‌های جوان و متخصص انقلابی و جهادی با رعایت بند‌های اقتصاد مقاومتی است.

توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.

سید علی خامنه‌ای 
۷ آبان ۱۴۰۲