۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ۱۸:۰۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق میلان، اظهارات تندی را علیه بازیکنانی که راهی فوتبال عربستان شده‌اند مطرح کرد.

گیل خبر/ به نقل از ورزش سه؛ رونالدو زمستان سال گذشته با توافقی دو طرفه قراردادش را با منچستریونایتد فسخ کرد و پس از آن در اقدامی غیرمنتظره راهی لیگ عربستان شد.

افراد بسیاری در آن زمان این تصمیم او را زیر سوال بردند و انتقادات زیادی مطرح شد اما تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ و ستاره‌های حاضر در فوتبال اروپا مانند کریم بنزما، نیمار، سادیو مانه، فابینیو و ریاض محرز در این تابستان مسیر او را در پیش گرفتند و به عربستان رفتند.

زلاتان ابراهیموویچ در گفتگو با پیرس مورگان این تصمیم را به شدت زیر سوال برده و مدعی شده که هر بازیکن بزرگی باید در تیمی در حد و اندازه خودش از دنیای فوتبال خداحافظی کند تا همیشه به خاطر سپرده شود.

این ستاره سابق میلان و منچستریونایتد در این باره گفت: «من هم پیشنهادهایی از چین و عربستان داشتم اما مسئله این است که با خودمان فکر کنیم به دنبال چه چیزی هستیم؟ چه هدفی داریم؟ پیش از این هم گفته بودم که بازیکنان بزرگ باید فوتبال‌شان در تیم‌های بزرگ تمام کنند تا پایانی خوب و شایسته داشته باشند.

شما باید به خاطر استعدادی که داشتید به خاطر سپرده شوید، نه پولی که دریافت می‌کردید. چون ما به خاطر این بود که هر روز تمرین می‌کردیم و به خاطر استعدادمان بود که شناخته شدیم و این چیزی است که دوست داریم با آن به یاد آورده شویم.

بنابراین فکر می‌کنم بازیکنانی که به سطح خاصی رسیدند، باید در جای درست به کارشان خاتمه دهند. نباید به سطحی پایین تر رفت و فوتبال را به شکلی دیگر به پایان برد. اما بعضی بازیکنان نیاز به شرایطی دارند که بتوانند پول زیادی به دست آورند چون ظاهرا به اندازه کافی پول ندارند.»

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code