بازی های آسیایی هانگژو؛
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۱۰:۱۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
نازنین ملایی به همراه تیم چهار نفره روئینگ نقره ای شد/ صعود شمشیرباز گیلانی به نیمه نهایی

تیم روئینگ چهار نفره بانوان ایران با ترکیب فاطمه مجلل، نازنین ملایی، مهسا جاور و زینب نوروزی مدال نقره روئینگ چهار نفره سنگین‌ وزن بانوان بازی‌های آسیایی هانگژو را از آن خود کرد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی امروز ٣ مهرماه در روز پایانی خود، در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ هانگژو ادامه پیدا کرد. تیم ایران با ۵ پاروزن در بخش بانوان و ۲ پاروزن در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور داشت.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در این بازی‌ها بوده و هما خاتمی و فرزین رضایی به عنوان مربی در کنار او حضور دارند. در ادامه رقابت‌های ملی‌پوشان ایران تیم روئینگ چهار نفره بانوان در فینال رقابت کرد.

تیم ایران با ترکیب نازنین ملایی، قایقران گیلانی به همراه فاطمه مجلل، مهسا جاور و زینب نوروزی در رقابت با نمایندگان اندونزی، ویتنام، چین و قزاقستان با زمان ۶:۵۱.۸۲ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و دومین مدال نقره روئینگ ایران را به دست آورد. در این مسابقه چین اول و ویتنام سوم شدند.

نازنین ملایی به همراه تیم چهار نفره روئینگ نقره ای شد/ صعود شمشیرباز گیلانی به نیمه نهایی

همچنین در مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر هانگژو، محمد رهبری ملی پوش گیلانی شمشیربازی سابر کشورمان به مصاف یانگ ینگ‌یو از چین رفت و در حالی که از ناحیه زانو کمی آسیب دیده بود، ۶-۱۰ عقب افتاد و سپس توانست امتیاز خود را به ۱۱-۱۱ برساند و در نهایت ۱۲-۱۵ صاحب برتری و به جمع چهار نفر برتر راه پیدا کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code