سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام توضیحاتی را پیرامون اتفاق رخ داده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی پرورش اندام ارائه کرد.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم، رقابت‌های پرورش اندام انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی در اسپانیا، روز گذشته (جمعه) در حالی برگزار شد که یک اتفاق عجیب و تأسف‌آور رخ داد.

در حاشیه اعلام نتیجه وزن 100+ کیلوگرم، یکی از ورزشکاران نسبت به رأی داوران اعتراض شدیدی داشت. او که به نظر می‌رسید از کوره نیز در رفته، برای اعتراض به سمت میز داوران رفت و به تابلوهای کوچکی که مقابل محل برگزاری مسابقات بود، لگد زد و آنها را به سمت دیگری پرتاب کرد. روی هر کدام از این تابلو، تصویری از یک شهید نصب شده بود.

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در این باره اظهار داشت: رقابت‌های دسته‌های سنگین وزن همیشه حساس هستند، به ویژه وزن 100+کیلوگرم که شرایط ویژه‌ای دارد. ورزشکاران تحت رژیم‌های غذایی سختی قرار دارند، وضعیت روحی‌شان حساس است و همه اینها باعث می‌شود که تحت فشار باشند. این ورزشکار خاطی احساس می‌کرد حقش بیشتر از آن چیزی است که داوران اعلام کرده‌اند و به همین دلیل اعتراض می‌کرد. او تصویر تابلوها را نمی‌دید و اصلاً نمی‌دانست چه چیزی روی آنها است. وقتی هم که متوجه شد، به سرعت ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرد، البته که همچنان نسبت به رأی داوران اعتراض داشت.

وی با بیان اینکه «مسابقات به نام گرامیداشت شهدای دفاع نامگذاری شده بود و به همین دلیل هم تصاویر شهدا در محل مسابقات قرار داشت»،  ادامه داد: این ورزشکار از خانواده شهدا بوده و دایی‌اش شهید شده است. او اعلام کرد که خبری از تصویر روی تابلوها نداشته و بابت حرکتش نیز ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرد.

روشنی عنوان کرد: شهدا و خانواده‌های آنها همواره مورد احترام ورزشکاران پرورش اندام هستند و ما هر اقدامی که با این موضوع منافات داشته باشد را محکوم می‌کنیم؛ چرا که چنین اتفاقاتی مورد تایید ما نیست. ضمن اینکه برای بررسی این اتفاق و همچنین توهین او و یک ورزشکار دیگر به داوران، موضوع در اسرع وقت در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه جلسه نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code