رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۳:۰۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
معرفی 5 برند پرفروش دوربین مداربسته در ایران!

در حال حاضر در ایران بیش از 100 برند مختلف درحال تولید و توزیع انواع دوربین مداربسته میباشند چرا که نیاز به امنیت و نظارت افزایش پیدا کرده است.

شرکت های متعددی در تولید سیستم های امنیتی فعالیت دارند اما لزوما همگی آنها استاندارد- کیفیت و قیمت مطلوب و مناسبی ندارند.

امروز در این مقاله ما قصد داریم شما را با 5 برند برتر دوربین مداربسته آشنا کنیم.

و قطعا شمایی که قصد تهیه و خرید دوربین مداربسته دارید این سوال برایتان پیش آمده که برندهای پرفروش و برتر کدام هستند؟

دوربین های مداربسته کاربرد نظارتی دارند یعنی اینکه با نصب آنها میتوانید تمامی وقایاع و رخدادهای یک مکان را ضبط و ثبت کنید و حتی در مواقع نیاز به اتفاقات رخداده در گذشته دستیابی داشته باشید.

مسلما در انتخاب و خریداری دوربین مداربسته ای که مناسب مکان و کار شما باشد دچار سردرگمی شده اید. همانطور که دیده اید طیف گسترده ای از دوربین های مداربسته وجود دارند که از لحاظ کاربرد- جنس- کیفیت-نوع لنز و قیمت با هم متفاوت هستند و همین باعث شده تا نتوانید براحتی دوربینی را انتخاب کنید.

برند داهوا

1-برند داهوا:

داهوا جزء شرکتهای مطرح در زمینه سیستم های امنیتی در جهان میباشد که در مناطق مختلفی از جهان شعبات زیادی را به پا کرده است. محصولات داهوا طیف گسترده ای از انواع دوربین مداربسته و دستگاه ضبط ویدیویی را روانه بازارها کرده است که همگی آنها از کیفیت و تکنولوژی حرفه ای برخوردار هستند. در این نوع دوربین ها الگوریتم های هوشمند و کاربردی به کار رفته است.

برای خرید محصولات داهوا وارد لینک زیر شوید.

https://novingostaresh.com

2-برند هایک ویژن:

این برند در سال 2001 بنیان گذاری شده و خط تولیدی خود را در زمینه دوربین های مداربسته به پا کرده است. باید گفت که یرند هایک ویژن در بازار سراسر جهان بسیار پرفروش است. این شرکت هم مانند داهوا در سراسر دنیا نمایندگی و شعب متععدی دارد. دوام بالا- کیفیت مناسب و رزولوشن بالای محصولات این برند باعث شده که به برندی محبوب و پرفروش تبدیل شود.

برند هایک ویژن

3-برند سیماران:

شرکت سیماران سال 1350 تاسیس شد و پس از اخذ پروانه تولید از وزارت صنایع فعالیت خود را بصورت حرفه ای و ممتمد در جهت انتقال تکنولوژی و کامل تر شدن خط تولید سیستم های خود شروع نمود.

اگر شما به بررسی و مشاهده سیستم های امنیتی بپردازید قطعا نام برند سیماران را خواهید شنید. پس از فعالیت این برند سریعا طیف گسترده ای از محصولاتش در اصناف مختلف و اماکن مختلف مورد توجه و استفاده قرار گرفت. چرا که برند سیماران با استفاده از تکنولوژی بروز و مناسب سعی در تولید محصولات با کیفیت و جدید داشته و سیستم های نظارت تصویر متنوعی را روانه بازار کرده است.

برای خرید محصولات سیماران میتوانید عبارت "نوین گسترش" را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت اول شوید.

4-برند تی وی تی:

تی وی تی شرکت فناوری دیجیتال در سال 2004 در کشور جمهوری چین تاسیس شد که می توان از TVT به عنوان سومین برند پر فروش در کشور چین نام برد.

با توجه به راه کار های امنیتی دوربین مداربسته تی وی تی مانند بانک ها ، مدرسته ها ، بیمارستان ها ، و پالایشگاه ها و ... از محصولات این شرکت استفاده کرد.

تی وی تی

5-برند برایتون:

برند برایتون یکی از مدرن ترین برند ها در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی میباشد. هر زمان که شما به بررسی و مشاهده سیستم های امنیتی بپردازید قطعا نام برند برایتون را خواهید شنید و میتوانید طیف گسترده ای از محصولات را مشاهده کنید.

محصولات متنوع برند برایتون بر کسی پوشیده نسیت و باید گفت که پس از مدتی کمی از خط تولید این برند در تمامی اصناف و اماکن مختلفی این سیستم ها مورد توجه و استفاده قرار گرفتند چرا که استفاده از تکنولوژی بروز و تجهیزات مدرن جهت تولید موجب محبوبیت این برند مدرن شده است.

تمامی سیستم های امنیتی برایتون را میتوانید در امکانی همچون: خرده فروشی ها- عمده فروشی ها- جواهر فروشی ها- هتل ها-بانک ها- شرکت و کارخانه ها- سوله ها و منازل مسکونی و تجاری استفاده کنید و نظارت کاملی بروی محیط و تصاویر داشته باشید.

توجه داشته باشد که باتوجه به تحریم کشور عزیزمان توسط برخی برند ها محدودیت محصولات خارجی در کشور ما بیشترشده و برخی سرویس ها ماننده انتقال تصویر و... به خوبی عمل نمی کند

همگی این 5 برند معروف سعی دارند محصولاتی عرضه کنند که پاسخگوی نیاز و انتظار مشتریان باشند تا رضایت آنها را جلب کنند.

موارد زیر جزء مزایای دوربین های مداربسته در برندهای یاد شده است:

کیفیت فیلم برداری فول اچ دی بالا

دارای قابلیت دید در شب رنگی و سیاه سفید

نصب آسان و راحت

جنس بدنه مقاوم به شرایط جوی هوا

قابلیت دید تصاویر بروی تلفن همراه

رزولوشن و پهنای باند بالا و زیاد

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code