رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران درخصوص حاشیه های ایجاد شده پیرامون واگذار خودروی شاسی بلند فیدیلیتی به برخی نمایندگان، گفت: من مکلف هستم از مجلس صیانت کنم و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می کنم.

گیل خبر/ به نقل از خانه ملت؛ محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران تأکید کرد: براساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس، مکلف هستم از مجلس صیانت کنم و در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس در جریان مخالفت با اصلاح طرح مالیات بر سوادگری و سفته بازی در تذکری گفت: روز گذشته استیضاح بحمدالله برگزار شد و مجلس و دولت این موضوع را با متانت بررسی کردند و ان شاالله نتیجه برای مردم مثبت باشد و به آن‌ها کمک کند، اما حاشیه‌ای که پیش از آن ایجاد شده بود و مجلس و دولت به آن ورود کردند، خوب بررسی نشد و خواهش می‌کنم گزارش جزئیات دهید تا مجلس و نمایندگان متهم نشوند.