واکنش اداره کل ورزش و جوانان گیلان به گزارش گیل خبر؛
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ۱۲:۴۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/ سرویس ورزشی- در پی انتشار گزارشی در گیل خبر مبنی بر افزایش صددرصدی تعرفه برخی باشگاه های بدنسازی در گیلان و پس از ارائه توجیهات عجیب و اصرار برخی از باشگاه داران برای افزایش سرسام آور تعرفه های خود، اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برخورد قانونی با متخلفین خبر داد.

محمد علی رستمی مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در جلسه 30 فروردین 1401 ستاد تنظیم بازار کشور مصوب شد، نرخ جدید تعرفه ها از سوی ادارات کل و وزارت ورزش و جوانان به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام و پس از تأیید هیات دولت به وزارت و ادارات ورزش و جوانان استان ها ابلاغ شود که تاکنون انجام نشده است.

وی گفت: تعیین نرخ تعرفه جدید باشگاه ها در حوزه اختیارات این اداره کل نیست و هنوز از سوی هیات دولت ابلاغ نشده اما تا آن زمان هیچ باشگاهی حق افزایش نرخ شهریه ندارد و با آن ها برخورد قانونی می شود.

مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: تیمی از بازرسان امور باشگاه ها، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات، بهداشت و معاونت غذا و دارو و هیات پزشکی ورزشی در سال گذشته 1366 مورد بازدید از باشگاه های ورزشی در حوزه های تعرفه، بهداشت، عفاف و حجاب، مصرف مکمل ها و... داشته که به 140 باشگاه تذکر کتبی و 59 باشگاه ورزشی هم برای پلمپ به مراجعه قانونی معرفی شدند.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تیم های بازرسی در خصوص تعرفه ها با هیچ باشگاهی تعارف ندارند. مردم و علاقه مندان به ورزش هم اگر مواردی از تخلف باشگاه ها را مشاهده کردند به ادارات ورزش و جوانان شهرستان های خود و یا به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور باشگاه های اداره کل ورزش گیلان مراجعه کنند.