گیل خبر/ مسعود عباس نژاد سالروز میلاد امام زمان(عج) و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان در پیامی به شرح زیر تبریک گفت:


بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ».


انقلاب اسلامی ایران در به عنوان خیزش مستضعفین در برابر مستکبران عالم الگویی متاثر و منتظر قیام حضرت مهدی(عج) الگویی برای مسلمانان جهان گردید و تا امروز شاهد تکرار آن از فلسطین و لبنان تا بهار عربی هستیم.
ملت آزاده و عزیز ایران با تبعیت از از سلاله‌ی پاک پیامبر اعظم اسلام پرچم آزادگی را بر افراشت و زمینه‌ بروز اراده‌ی الهی در جهان شدند.

وعده الهی حکومت مستضعفان زیر بیرق و با پیشوایی حضرت بقیه الله (عج) به وقوع می‌پیوندد ملت بزرگ ایران اسلامی بواسطه لطف الهی زمینه ساز انقلاب عظیم مهدوی خواهند بود و در زمان فرج ملت ایران در رکاب حضرت مهدی(عج) برای بسط عدالت در جهان خواهد ایستاد.

نامگذاری نیمه شعبان روز میلاد منجی عالم بشریت به عنوان روز سربازان گمنام [امام زمان (عج)] بیان‌گر نقش راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

اینجانب نیمه شعبان سالروز ولادت «ولی الله اعظم» حضرت مهدی موعود را به همه شیعیان جهان و مردم شریف و ولایتمدار رشت و خاصه به سربازان گمنام حضرتش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

مسعود عباس نژاد نماینده مردم شریف رشت در شورای اسلامی شهر

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مسعود عباس نژاد

نظر شما:

security code