"> گیل خبر - اخبار گیلان و رشت - تقدیر مدیرعامل شرکت توانیر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان " /> " />

با اهداء لوح تقدیر از سوی آرش کردی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر از جواد لطفی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به جهت اقدامات شایسته شاخص اطلاع رسانی در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم در مدیریت مصرف و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در دوره اوج بار تابستان 1401" تقدیر شد.

گیل خبر/ در بخشی از تقدیر نامه آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر آمده است:

 اقدامات شاخص اطلاع رسانی مجموعه صنعت برق در گذر موفق از دوره اوج مصرف 1401 در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در بخش خانگی،نقشی تاثیر گذار در دستیابی به موفقیت های صنعت برق در اولین سال دولت مردمی داشته است.

ضمن قدردانی از تلاش های جنابعالی و همکاران روابط عمومی، امید است که در پرتو عنایات حضرت باریتعالی همواره موفق و موید باشید.

گفتنی است این لوح در همایش مدیران روابط عمومی صنعت برق کشور و توسط محمد علی اکبری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر به مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اهداء شد.

جواد لطفی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان پس از دریافت این لوح اذعان داشت : کسب این موفقیت مرهون همراهی و همیاری اصحاب رسانه و جامعه خبری استان و همچنین همکاران دفتر روابط عمومی اینشرکت در دوره پیک ۱۴۰۱ است.

بر اساس این گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اطلاع‌رسانی دقیق و سریع از وضعیت شبکه برق و دعوت مردم به کاهش مصرف، تعامل با رسانه‌ها، تهیه فیلم و موشن‌گرافی، تهیه و توزیع بروشور مدیریت مصرف برق در بخش خانگی و اطلاع‌رسانی از طریق بیلبوردهای سطح شهر نقش موثری در کاهش مصرف برق شبکه توزیع برق گیلان و گذر از پیک مصرف داشته است.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code