نشست کارگروه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به ریاست رئیس کل دادگستری گیلان با موضوع رفع مشکلات کارگران شاغل در سد شفارود برگزار شد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست کارگروه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان با موضوع رفع مشکلات کارگران شاغل در سد شفارود برگزار شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به اینکه این نشست در راستای پیگیری رفع مشکلات مردم رضوانشهر در جهت تامین آب شرب، آب زراعی، صنعتی ، مطالبات و معوقات کارگران سد شفارود برگزار شد افزود: کارگران این سد بیش از 8 ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد تا شرکت آب نیرو به عنوان مجری طرح بر اساس قانون تقاضای فسخ را تنظیم و پس از تنفیذ و طی سیر قانونی و با حکم دادگاه، پیمانکار فعلی خلع شده و این پروژه به پیمانکار جدیدی واگذار شود.

آقایی با تاکید بر اینکه معوقات کارگری باید پرداخت شود تصریح کرد: پرداخت مطالبات برخی سازمان ها مانند تامین اجتماعی و اداره مالیاتی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است که با پیگیری های دستگاه قضایی در راستای رفع دغدغه مردم رضوانشهر و حل مشکلات جامعه کارگری، به زودی کارگاه سد شفارود شروع به کار کرده و به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.