مدیر مجتمع دخانیات گیلان خبر داد:
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۲:۰۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
خداحافظی مجتمع دخانیات گیلان با خاموشی های پرتکرار برق

گیل خبر/ با تلاش‌های صورت گرفته و اعتبار اختصاص یافته، سه دیزل ژنراتور برق برای شرکت دخانیات گیلان خریداری شده و بزودی نصب و راه‌اندازی خواهد گردید.

سه ژنراتور هرکدام با ظرفیت ۱.۳ مگاوات که در مجموع ۴ مگاوات برق تولید می‌کنند، در شرکت دخانیات گیلان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مصطفی صابر، مدیر مجتمع دخانیات گیلان با اعلام این خبر گفت: قطعی برق در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به این شرکت وارد کرد. با نصب و راه‌اندازی این سه دیزل ژنراتور، انشالله دیگر شاهد خاموشی و خسارات ناشی از آن در مجموعه ذخانیات گیلان نخواهیم بود.

مدیر مجتمع دخانیات گیلان با بیان آن که اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای افتتاح فاز نخست نیروگاه برق این مجتمع اختصاص یافته است، افزود: با تلاش های صورت گرفته در شرکت دخانیات ایران و مجتمع دخانیات استان، آرزوی دیرینه ما به فضل الهی محقق شده است و انشالله با نصب و راه‌اندازی سریع‌تر این سه دیزل ژنراتور، دیگر مشکل قطعی برق که زیان‌های متعددی در زمینه تولید به ما وارد می‌کرد، نخواهیم داشت.

صابر گفت: جا دارد از تمام کسانی که در فرایند مناقصه و خرید دیزل ژنراتور کمک کردند و از همه پرسنل و همکاران که در زنجیره پیوسته‌ای در تولید و پخش تلاش می‌کنند، تشکر کنم. انشالله بتوانیم با وفاق و همدلی، ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code