رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۰:۱۵ چاپ
آشنایی با سایت تجربه ما

همیشه برای رسیدن به یک سری اهداف باید به دنبال چیزی باشیم که ما را به کیفیت خیلی بالایی در زمینه خدمات رسانی می رساند. ما در کسب و کاری که داریم سعی مان بر این است که بیشتر رضایت مشتری را جلب کنیم و رضایت مشتری برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

امروزه تمام کسب‌وکارها سعی دارند برای رسیدن به اهداف خود و کسب سود بیشتر و جلب رضایت مشتریان خود، وارد فضای اینترنت شوند. طراحی سایت اولین اقدام برای ورود به دنیای اینترنت و فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین است‌. در گذشته شرکت‌های ارائه‌‎دهنده خدمات طراحی سایت برای پیدا کردن یک قالب وردپرس جهت راه‌اندازی سایت‌ مورد نظر باید مدت بسیار زیادی را صرف می‌‌کردند؛ اما امروزه سایت‌های معتبری مانند سایت تجربه ما قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس زیادی را در اختیار مشتریان قرار داده‌اند و کار آن‌ها را به میزان زیادی راحت کرده‌اند‌. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های سایت تجربه ما توضیح دهیم.

همیشه برای رسیدن به یک سری اهداف باید به دنبال چیزی باشیم که ما را به کیفیت خیلی بالایی در زمینه خدمات رسانی می رساند. ما در کسب و کاری که داریم سعی مان بر این است که بیشتر رضایت مشتری را جلب کنیم و رضایت مشتری برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد. بیشتر زمینه کار ما در زمینه طراحی وب سایت هست و در گذشته وقتی یک مشتری به ما برای طراحی وب سایت مراجعه می کرد ما سعی می کردیم یک قالب مناسبی را برای مشتری انتخاب کنیم تا هم سرعت کار را افزایش دهیم و هم کار را سریع تر به مشتری برسانیم. به طور کلی  باید این راز را با شما به اشتراک بگذاریم و آن راز این است که سخت کوشی در کار ما حرف اول را میزند. چون وقتی باید قالبی برای مشتری انتخاب میکردیم، زیاد به قالب های خوب و استاندارد دسترسی نداشتیم و از این که باید به دنبال یک قالب خوب در وردپرس می گشتیم زمان زیادی را از دست می دادیم. ولی با این حال و با گذشت چندین سال از آن موقع قالب ها و پوست های زیادی در وردپرس ایجاد شد که گزینه های زیادی را در اختیار ما نیز قرار می دهند تا بتوانیم نسبت به نیاز مشتری قالب وردپرس وب سایتش را طراحی کنیم. حال وب سایت تجربه ما بسیاری از کارها را برای افراد در این خصوص آسان نموده است.

بررسی بهترین قالب های وردپرس در تجربه ما 

 شاید شما از اینکه  زیاد دنبال قالب وردپرس و محصولات دیگر بودید و نمی توانستید به گزینه مورد نظرتان دست پیدا کنید احساس ناراحتی می کردید وی دیگر باید نگرانی ها و احساسات  بد را کنار بگذارید، چون در سایت تجربه ما دیگر شما نیاز به هیچ چیزی ندارید که در زمینه قالب ها و افزونه ها ورد پرس شما را راهنمای کنند. شاید شوخی به نظر برسد ولی سایت تجربه ما مثل یک گنجینه اطلاعات می باشد و شما می توانید با جست و جو در این سایت  هر اطلاعاتی که در زمینه قالبهای وردپرس و افزونه های وردپرس بخواهید را پیدا کنید. تنوع بررسی قالب ها در وب سایت تجربه ما بسیار متنوع است، همچنین توصیف هر المنت ویا افزونه و قالب به زبان گفتاری نوشته شده است که به راحتی شما می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

بررسی بهترین افزونه های وردپرس در تجربه ما 

اگر شما کسب و کاری راه انداخته اید و به دنبال ایجاد یک وب سایت برای خودتان هستید در ابتدا باید دانش خودتان را در زمینه طراحی وب سایت بالا ببرید. وب سایت های زیادی مثل دیجی کالا و یا دیوار  هستند که قالب وردپرس جداگانه ای دارند و به صورت اختصاصی برایشان ساخته شده است در وب سایت تجربه ما شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به قالب های وردپرس وب سایت های معروف مثل دیجی کالا را بیابید و از آنها در کسب و کارتان به کارببرید. حتی در وب سایت تجربه ما، در برخی محتوا ها قالب های وردپرس بر اساس سئو نیز بررسی شده اند. معمولا سئو به الگوریتم گوگل گفته می شود و اگر شما بر روی سایت خودتان از نظر سئو زیاد فعالیت کنید، بازدید سایت تان چندین برابر افزایش پیدا می کند.حال سایت تجربه ما کار را راحت تر کرده و مزایا و معایب برخی قالبها و افزونه ها وردپرس را با هم بررسی و حتی مقایسه کرده است که به عنوان مثال اگر شما قصد ایجاد وب سایت فروشگاهی دارید، کدام قالب مناسب وب سایت شما می باشد. تمامی ویژگی بهترین قالب ها از هر منظری به صورت طبقه بندی شده در سایت آورده شده است. اگر بخواهیم یک اسم برای محتویات موجود در وب سایت تجربه ما بگذاریم بیشتر می توان گفت که اشتراک تجربه دیگران بسیار مناسب است، چون تمامی مقالات که به توصیف افزونه ها و قالب ها وردپرس پرداخته، بیشتر بر مبنای  تجارب دیگران نوشته شده اند. بررسی این تجربه ها می تواند به شما که در اول راه هستید کمک کند تا یک وب سایت خوب و منحصر به فرد را برای کسب و کارتان تهیه بفرمایید.

مهم ترین نکته در سایت تجربه ما بیشتر نحوه چینش محتوا می باشد و شما به عنوان یک خواننده می توانید سریعا به محتوایی که می خواهید دسترسی کامل داشته باشید. در مثالی دیگر نویسنده وب سایت تجربه ما بهترین قالب های مربوط به HTML را نیز معرفی کرده است که نه تنها در این محتوا بلکه در محتواهای دیگر همان طور که خدمت شما عرض شد تمامی اطلاعات مربوط به صورت یونیک و منحصر به فرد آورده شده اند

در برخی محتواها نیز دو گزینه وجود دارد که یکی از آنها بررسی قیمت روز و خرید سریع می باشد و دیگری مشاهده دموهای قالب است، یکی از این گزینه ها قیمت آن قالب را به شما نشان می دهد و دیگری پیش نمایش قالب مورد نظر را به شما نشان خواهد داد. شما از طریق شبکه های اجتماعی نیز می تواند با وب سایت تجربه ما همراه باشید و اگر سوالی دارید با مشاوران سایت مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن به شما توضیحات لازم را ارائه دهند. به عنوان مثال شما میتوانید در سایت مقاله بهترین قالب های آموزشی وردپرس را خوانده و نتیجه گیری نهایی خود را انجام دهید . و یا مقاله بهترین قالب‌ های فروشگاهی وردپرس را به دقت مطالعه کنید و در خرید قالب سایت فروشگاهی بهترین انتخاب را داشته باشید .

وجود تمام اطلاعات مربوط به قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس در تجربه ما

 وب سایت تجربه ما به‌عنوان یک منبع بسیار ارزشمند تمام اطلاعات مربوط به قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس را در اختیار کاربران سایت و کسب‌وکارهای مختلف قرار می‌دهد. فقط کافیست کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را در این سایت جست‌وجو کنند‌.‌ قالب‌های وردپرس ارائه شده در تجربه ما بسیار بالاست. توضیحات مربوط به قالب‌، افزونه یا المنت نیز با زبان روان و سلیس گفتاری نگارش شده است و درک آن برای عموم کاربران سایت با هر سطح سوادی آسان است.‌ کسانی که قصد دارند برای کسب‌وکار خود طراحی سایت انجام دهند، ابتدا باید دانش و اطلاعات خود رادر زمینه قالب‌های وردپرس و طراحی سایت افزایش دهند. وبسایت‌های بسیار معروفی مانند دیوار و دیجی کالا برای ورود به اینترنت از قالب‌های اختصاصی وردپرس استفاده کرده‌اند. در تجربه‌ی ما اطلاعات مفید و با ارزشی درباره نحوه راه‌اندازی سایت‌هایی همچون دیوار و دیجی‌کالا درج شده است.

همان‌طور که می‌دانید برای جذب مشتری و افرایش فروش محصولات و خدمات، فقط راه‌اندازی یک سایت وردپرس کافی نیست، بلکه سئو و بهینه‌سازی سایت نیزاز اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در وب سایت تجربه ما موضوع سئو و بهینه‌سازی سایت نیز مورد بررسی قرار گرفته است. وب سایت‌هایی که به سئو سایت اهمیت می‌دهند، معمولا رتبه‌های برتر گوگل را به‌دست می‌آورند و از همین طریق ترافیک آن‌ها به شدت افزایش می‌یابد. هرچه میزان بازدیدهای یک سایت در گوگل بیشتر شود، جذب مشتری و سودآورس نیز بیشتر خواهد شد. تمام مطالب و محتوای ارائه شده در این سایت به نوعی انتقال تجربه‌های چند ساله افراد متخصص در حرفه طراحی سایت برای استفاده افراد مبتدی و تازه‌کاریست که به تازگی وارد این عرصه شده‌اند و هنوز در اول راه قرار دارند.

نحوه چیدمان محتوا در تجربه ما چگونه است؟

 نحوه چیدمان محتوا در وب سایت تجربه ما بسیار مرتب و برنامه‌ریزی شده است. کاربران با ورود به سایت به‌راحتی می‌توانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. اطلاعات ارائه شده در سایت کاملا یونیک و بروز هستند. بعضی از محتواهای سایت نیز دارای دو گزینه خرید سریع و بررسی قیمت روز می‌باشند. مخاطبان علاوه بر وب سایت تجربه ما می‌توانند از طریق عضویت در شبکه‌های اجتماعی نیز محتوا و مطالب ارائه شده در این سایت را دنبال کنند. برای مراجعه به تجربه‌ی ما از طریق آدرس اینترنتی https://tajrobema.com  اقدام کنید. در tajrobe ma  به کاربران کمک می‌کند از بین کالاهای دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند. این وبسایت تجربه‌های خود و سایر افراد را در اختیار کاربران قرار داده است که بهترین انتخاب را داشته باشند و کسب‌وکار خود را با طراحی سایت رونق ببخشند. مشاوران این سایت همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code