Notice: Undefined index: test1 in /home/gilkhabar/domains/gilkhabar.ir/public_html/index.php on line 14
گیل خبر - اخبار گیلان و رشت - طارمی در میان 10 گلزن برتر فوتبال دنیا
طارمی در میان 10 گلزن برتر فوتبال دنیا

مهدی طارمی با گذشت نیمی از سال 2022 توانسته عنوان نهمین گلزن برتر جهان را به خود اختصاص بدهد.

گیل خبر/ به گزارش "ورزش سه"، درخشش مهدی طارمی در ترکیب پورتو و گل‌های حساسی که او برای این تیم به ثمر رسانده موضوعی جذاب برای طرفداران فوتبال ایران محسوب می‌شود. طارمی حالا بدون شک بهترین گلزن فوتبال ایران است و علاوه بر داخل کشور در پرتغال و به خصوص در میان هواداران پورتو نیز علاقه‌مندان زیادی را با توانایی‌هایش مجذوب کرده است.
طارمی که در رقابت های لیگ برتر پرتغال در فصل گذشته عنوان دومین گلزن مسابقات را به خود اختصاص داد و با بدشانسی نتوانست آقای گل شود، حالا یک عنوان جذاب را از سوی فدراسیون تاریخ و آمار کسب کرده است.
فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال امروز برترین گلزنان فوتبال دنیا در سال 2022 را معرفی کرد که در این فهرست مهدی طارمی در رده نهم قرار گرفته است.
در این رده‌بندی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن با 26 گل زده در سال 2022 در رده نخست قرار دارد و هموطن او یعنی کریم بنزما ستاره رئال مادرید با 24 گل زده در رده دوم قرار گرفته است.
این رسانه معتبر آماری در فوتبال دنیا که در ماه آوریل به طور مشترک در صدر گلزنان در رنکینگ جهانی قرار داشتند حالا شرایط خوب شان را حفظ کردند و در ماه های آینده و با شروع فصل جدید به تلاش خود برای کسب عنوان برترین گلزن سال در عرصه باشگاهی و ملی ادامه خواهند داد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code