آرای تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا توسط فدراسیون فوتبال صادر کرد.

 گیل خبر/ به گزارش فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا صادر کرد. 

رای صادر شده به این شرح است: در دیدار هفته بیست و سوم لیگ آزادگان بین تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا از سوی بابک پورغلامی مربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی نسبت به سرمربی تیم حریف که منجر به اخراجش شد، رخ داد که وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. 

پایان رافت سرمربی تیم شهرداری آستارا نیز به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم حریف که منجر به اخراجش شد و استفاده از الفاظ نامناسب بعد از پایان بازی، به ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد، این رای قابل تجدید نظر است. 

باشگاه ملوان انزلی به دلیل تخلفات تماشاگران و حضور افراد منتسب به میزبان در کنفرانس خبری و بدرفتاری نسبت به مربی تیم مقابل، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است. 

مسابقه تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا در شهرآورد فوتبال گیلان و در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور ۱۰ فروردین در انزلی با برتری ۲ بر صفر تیم ملوان به پایان رسید. 

 ملوان بندرانزلی نماینده گیلان در لیگ یک و صدرنشین این لیگ است و شهرداری آستارا دیگر نماینده گیلانی در رتبه هشتم لیگ آزادگان قرار دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code