حسن محمدیاری با اشاره به اظهارات اخیر استاندار گیلان در خصوص هیچ یک از بانیان وضع موجود گیلان روی کار نیستند گفت: تشخیص این موضوع با استاندار و‌ مسوولین ذی ربط است که کدام مدیر کار آمد و لایق بوده و کدام مدیر جزو بانیان وضع موجود است.

گیل خبر/ نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که در سنوات گذشته مدیریتی منشا خیر بوده اند قابل اعتماد هستند، افزود: نمی توان تمامی مدیران را یک باره تغییر داد.

وی با تاکید بر اینکه از جوانان انقلابی در راستای بیانات مقام معظم رهبری متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب باید در پست های اجرایی استفاده شود، اظهار داشت: استفاده از افرادی که در دوران مدیریت گذشته موفق بوده اند می تواند کارگشا باشد.

محمد یاری با بیان اینکه حضور افراد با تجربه در پست های مدیریتی می تواند الگویی برای جوانان جهت کسب تجربه باشند، گفت: نباید فرصت خدمت رسانی در دولت رییسی به حاشیه رانده شود.

وی در ادمه تصریح کرد: افراد غیر سیاسی توانمند که به جریان خاصی وابسته نبوده و در دولت قبلی صاحب پست بوده اند جهت هم افزایی و‌کسب تجربه می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

 نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می توان از همه کسانی که در مجموعه نظام هستند و خطایی انجام نداده در عرصه مدیریتی استفاده کرد، اظهار داشت: افراد که در پست هایی اجرایی نا موفق بوده اند نباید روی کار باشند اما باید به استاندار زمان داد تا اموررات را مطابق با برنامه هایش پیش ببرد.

وی عملکرد مدیران در حوزه راه و شهرسازی را ضعیف دانست و تاکید کرد: در خصوص راه های روستایی و‌عشایری گیلان مشکلات زیادی وجود دارد که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

 محمد یاری افزود: در خصوص کمربندی تالش که یک پروژه ملی است پیگیر دریافت بودجه هستیم در این خصوص معاونت اداره راهدارای در سطح استانی و‌‌ ملی کمک رسان نبوده اند اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به نتیجه برسانیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code