فرماندار تالش جلسه شورای اداری را در بخش حویق برگزار کرد

در رویکردی متفاوت، فرماندار تالش پس از بازدید میدانی از حویق در جلسه شورای اداری تالش در بخشداری شرکت و بر برطرف کردن مشکلات این منطقه تاکید کرد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش،« مهندس کیا عاشوری» امروز(چهارشنبه، ۱۷ فروردین) در رویکردی متفاوت جلسه شورای اداری تالش را در بخش حویق و با حضور مسئولین شهرستانی و محلی برگزار کرد.

فرماندار تالش در این جلسه با بیان‌اینکه بخش‌های تالش به ویژه منطقه حویق درگیر مشکلات فراوانی می باشد، گفت: هدف از بازدید و برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان در بخش‌ها لمس مشکلات این مناطق از نزدیک توسط مدیران می باشد، تا بتوان با تمام توان مشکلات را رفع کنیم، تا بار کوچکی از مشکلات را برداریم.

وی حضور تمامی مدیران شورای اداری شهرستان به صورت میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم منطقه را یک کار حسنه و گام بلندی در رفع مشکلات این منطقه دانست.

مهندس عاشوری به مدیران شهرستانی دستور داد با حساسیت لازم پیگیر مشکلات باشند تا حضور شورای اداری شهرستان در این بخش صرفا نمایشی و سوری نباشد.

گفتنی است، همچنین مهندس کیا عاشوری به همراه مسئولین شهرستانی به صورت میدانی از مشکلات بخش بازدید و با حضور در بخشداری حویق معظلات و کمبودهای منطقه را در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار داد و بر برطرف کردن مشکلات بخش تاکید کرد.

حضور در گلزار شهدای گمنام بخش حویق و تجدید پیمان با شهدا از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه فرماندار تالش به بخش حویق بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code