نظارت تعزیرات حکومتی گیلان؛
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۳:۰۵ چاپ

گیل خبر/ سرویس اجتماعی: دکتر امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از بازرسی گشت های نوروزی این سازمان از ۱۶۲۴ واحد صنفی از ۱۴ اسفند لغایت ۶ فرودین خبر داد.

مدیرکل تعزیزات گیلان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای گیلانیان اظهار کرد: با برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گیلان، ۲۲۹ اکیپ گشت و نظارت نوروزی از واحدهای صنفی استان ایجاد شد که منجر به بازرسی مستمر از ۱۶۲۴ واحد صنفی گردید.

امینی با اشاره و تاکید به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان "تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین" از سوی مقام معظم رهبری، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی گیلان تلاش دارد تا با نظارت همه جانبه بر واحدهای صنفی به سهم خود بر تحقق این شعار صحه گذارد و در این راستا تعداد ۲۶۴ واحد صنفی متخلف در گیلان تا ۶ فرودین ۱۴۰۱ شناسایی گشته که برای ایشان تشکیل پرونده صورت گرفت، همچنین طی بازرسی اکیپ های نوروزی تعزیرات، ۲۰۵ واحد صنفی تذکر گرفته و ۱۱۵۵ واحد صنفی دیگر نیز بدون تخلف رصد گشته شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه اظهار کرد : در حال حاضر ۱۷۱ پرونده تخلف تشکیل شده و میزان محکومیت صورت گرفته متخلفین ۸،۸۷۳،۷۱۵،۲۳۴ ریال می باشد.

دکتر امینی در پایان با آرزوی سپری کردن اوقاتی خوش برای شهروندان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند طی تماس با شماره ۱۳۵ واحد گزارش تخلفات تعزیرات حکومتی گیلان، اطلاعات خود را با این شماره در میان گذارند.