مهدی زاده گفت: بمنظور جلوگیری از تلفات برق در شبکه توزیع، بازسازی و استاندارد کردن شبکه‌های آسیب دیده و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و جایگزینی آن‌ها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم این شرکت در سال جاری می‌باشد.

گیل خبر/ محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، طی دیدار نوروزی به گفتگو و تبادل نظر با احمد دنیا مالی نماینده مردم شریف شهرستان بندر انزلی پرداخت.

در این نشست دنیامالی اظهار داشت: جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق باید با تلاش جمعی، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می‌باشد.

وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.

در ادامه مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از همکاری شایسته نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه صنعت برق کشور درراستای گذر از پیک بار تابستان سالجاری و همچنین تدوام تامین برق پایدار برای سال‌های آتی بصورت مستمر و همیشگی است.

وی افزود: بمنظور جلوگیری از تلفات برق در شبکه توزیع، بازسازی و استاندارد کردن شبکه‌های آسیب دیده و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و جایگزینی آن‌ها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم این شرکت در سال جاری می‌باشد و با پیگیری لازم انشااله پس از تامین اعتبار از سوی شرکت توانیر و منابع استانی اجرای آن‌ها در دستور کار شرکت قرار می‌گیرد.