محمد اسماعیل هنرمندگفت: برنامه ریزی لازم به منظوراطمینان از تداوم ارائه خدمات شایسته به مردم گیلان در طول سال و به خصوص ایام نوروز انجام شده است

گیل خبر/ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : کارکنان این شرکت تمام تلاش خود را جهت ارائه  خدمات با کیفیت به هم استانی های ارجمند و مهمانان نوروزی جهت تامین برق پایدار ،آسایش و رفاه مشترکین انجام خواهند داد.

وی افزود : باتوجه به چالش های پیش آمده ناشی ازشیوع بیماری کرونا و تاثیر منفی آن بر تمام صنوف و صنعت و وجود برخی محدودیتهای تردد جاده ای در ایام نوروز وحضوربسیاری ازهموطنان درمنزل،حفظ آسایش وآرامش مشترکان گیلانی واطمینان ازپایداری شبکه برق بسیار مهم وضروری است.

هنرمند اضافه کرد: به همین منظورجلوگیری ازبروزکوچکترین وقفه درعملکردبیمارستانها،مراکزبهداشتی وخدماتی درنوروز ۱۴۰1،بیش ازسالهای گذشته اهمیت پیداکرده است و از این رو امسال،کارکنان شرکت توزیع برق استان تلاش خود را برای تامین آسایش هموطنان،دوچندان کرده اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یادآورشد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ و تامین برق مطمئن و پایدار و تداوم این پایداری برای مراکز حساس درمانی، این  شرکت همگام با سایردستگاههای اجرایی درخدمت رسانی به هموطنان با معرفی و ارائه اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق من به متقاضیان و مشترکان، تاثیربسزایی درکاهش سفرهای بین شهری و غیر ضروری داشته است .

محمد اسماعیل هنرمند در خصوص سامانه جامع وکاربردی برق من و سایر مزایای استفاده از آن اظهار داشت: مشترکین محترم می توانند با استفاده از اپلیکیشن برق من، ضمن دریافت تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان با انتخاب پله مصرف و مراجعه به گزینه قبض،از جزئیات صورتحساب الکترونیکی خود مطلع شوند.

وی تصریح کرد : چنانچه هر مشترک پیش از آغاز هر ماه،پله مصرف خود را انتخاب نماید و مصرف خود را در چارچوب پله منتخب مدیریت کند و همچنین انتخاب پله مصرفی اش کمتر از مصرف دوره مشابه وی در سال گذشته باشد از پنج درصد تخفیف در صورتحساب نهائی بهای برق مصرفی برخوردار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در مورد اقدامات انجام شده برای تامین برق مطمئن و پایدارگفت : با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان، از سال گذشته تا کنون با اجرای دو طرح بزرگ جهادی ، تاب آوری ،جایگزینی شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار و شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبودوحادثه خیزشبکه، اقدامات قابل توجهی جهت افزایش پایداری  شبکه انجام شده است.

هنرمند اظهار داشت : از ابتدای سال 99 تا کنون بیش از 1060 مرحله طرح تاب آوری با فعالیت بالغ بر 4000 اکیپ به اجرا درآمده است و طی این مراحل با صرف هزینه حدودی 305000 میلیون ریال، بیش از 2100 کیلومتر شبکه فشار متوسط و قریب 200 فیدر مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفته است.

وی در انتها افزود: بمنظور افزایش پایداری و رفع فرسودگی شبکه های فشار ضعیف، طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار در استان پیاده سازی شد که در سال 99 و درفاز نخست اجرای طرح جهادی ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی در سطح استان گیلان با صرف هزینه ۱۲0۰میلیارد ریالی به کابل خود نگهدار مجهز شد و فاز دوم نیز جهت تبدیل و جایگزینی 1000 کیلومتر دیگر با کابل خودنگهدار با اعتباری معادل1500 میلیارد ریال با سرعت و جدیت درحال اجرا و پیگیری است.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code