رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: ناهماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی وجود داشت که این مشکل به سرعت با دستور رییس‌جمهور حل شد.

گیل خبر/ به گزارش ایلنا، اکبر نیکزاد ،رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی حل شد، اظهار داشت: ناهماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی وجود داشت که این مشکل به سرعت با دستور رییس‌جمهور حل شد و از چند روز آینده پرداخت وام روستایی آغاز می‌شود.

نیکزاد با اشاره به اظهاراتی مبنی بر تاخیر در ساخت پروژه نهضت ملی تصریح کرد: در رسانه‌ها خواندم عده‌ای می‌گویند ساخت نهضت ملی مسکن ۱۰۰ سال طول می‌کشد اما این خبرها نیست و پروژه‌های نهضت ملی را در موعد مقرر تحویل می‌دهیم.

وی افزود: واحدهای نهضت ملی تنها مختص گروه‌های کم درآمد نیست و سایر اشخاص هم می‌توانند به صورت نقد و اقساط از این و احدها استفاده کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به نرخ سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی خاطرنشان کرد: نرخ سود پنج درصد است و تمام بانک‌ها باید این نرخ سود را رعایت کنند.