فرمانده سپاه قدس گیلان:
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۱۷:۳۱ چاپ

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس در سالن اجتماعات الغدیر استانداری با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: شهدا راه روشن هدایت کشور بوده و باید از این ظرفیت در راستای هدایت جامعه استفاده شود.
وی با اشاره به نقش مهم دفاع مقدس در حل مشکلات جامعه گفت: باید با استفاده صحیح از فرهنگ دفاع مقدس راه را برای حل مشکلات جامعه هموار کرد زیرا در این صورت امام(ره) فرمودند "جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت" و این‌ حاصل ازخودگذشتگی‌ها در هشت سال دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان کمک مردم، نیروهای مسلح و رهبری امام(ره) و وحدت ایجاد شده در آن زمان توانستیم جنگ تحمیلی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و شهدا نیز با از خودگذشتگی خود مقابل دشمن ایستادند و اهداف انقلاب را پیش بردند.
عبدالله پور نقش استفاده از ظرفیت جوانان در دوران دفاع مقدس را بسبار موثر دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمام کشورهای بلوک شرق و غرب علیه جمهوری اسلامی بوده و تمامی امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق گذاشتند ولی جوانان این مرز و بوم نشان دادند که در اوج مظلومیت می‌توان روی پای خود ایستاد.