عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ به عنوان پاسخی کوبنده به تهدیدات اخیر علیه ایران، پیام برادری و امنیت به کشورهای دوست و همسایه و صحنه جدید قدرت‌نمایی ملت در برابر تهدیدات دشمنان کشور یاد کرد.

گیل خبر/ به نقل از خانه ملت، محمدرضا احمدی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: در آستانه شهادت سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس یادآور، جنایتی دیگر از دولت تروریست آمریکا است.

شلیک همزمان ۱۶ موشک بالستیک هشداری برای دشمنان کشور بود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب و همه دلسوزان و دوست داران شهدا، ادامه داد: باید به استحضار برسانیم که حتما انتقام سخت منتظر قاتلین و جنایتکاران این حادثه بزرگ خواهد بود.

وی تصریح کرد: با عرض تبریک و خداقوت به دریادلان و دلاوران سپاه اسلام که با رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ جلوه‌ای از عزم خدشه‌ناپذیر ملت شریف ایران برای دفاع و پاسخی کوبنده به دشمنان و تهدیدات اخیر ایران عزیز ما بود، این رزمایش مقتدرانه پیام برادری و امنیت به کشورهای دوست و همسایه و صحنه جدید قدرت‌نمایی ملت ایران در برابر تهدیدات و به ویژه شلیک همزمان ۱۶ موشک بالستیک هشداری برای دشمنان کشور و دشمنان این مرز و بوم بود یعنی دور و بر این دیار پرسه نزنید، این دیار ما حیدر دارد.

احمدی ضمن عرض خداقوت به ریاست جمهور و همه اعضاء دولت، خاطرنشان کرد: همان گونه که شما فرمودید با مسببین وضعیت فعلی کشور نمی‌توان تحول جدید انتظار داشت لذا مردم شریف ایران و دلسوزان انقلابی انتظار دارند همان گونه که وعده دادید در مدیریت کلان کشور و استانی تحولی ایجاد گردد، این چه منطقی است که می‌گویند دقت را فدای سرعت نمی‌کنند یعنی مدت حدودا ۶ ماه برای تغییرات و تحولات کشور کافی نیست؟

وی اظهار کرد: مردم انتظار دارند تا تحولات را مشاهده کنند. آن‌ها منتظرند تا در دولت خدمتگذار و زندگی خود در معیشت گشایش را ببینند. مردم منتظرند تغییراتی را در وضعیت بازار، اقتصاد، خودرو، مسکن و…نظاره‌گر باشند.

چرا سراوان به محل دپوی زباله تبدیل شده است؟

احمدی خطاب به رییس جمهور، عنوان کرد: آیا می‌دانید استان گیلان به ویژه شهرستان رشت بخش سنگر سال‌ها است منطقه‌ای به نام سراوان را که از دل جنگل برای هوای پاک می‌توانست از آن استفاده شود تبدیل به سایت بزرگ زباله سراوان کرده‌اند که حدودا ۲۰ هکتار جنگل را دربر گرفته است و هر ثانیه حداقل ۱۵ لیتر زهرآبه از آن استخراج می‌گردد.

وی افزود: نتیجه زهرآبه‌های سایت سراوان بخش سنگر یعنی نابودی دو رودخانه داخل شهر رشت یعنی گوهر رود و زرجوب و جاری شدن آن در سیاه اسطلخ و فخب در حاشیه شهر و سرانجام پیر بازار، تالاب انزلی و دریای کاسپین.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تقاضا می‌کنم به وزرای نیرو و کشور دستور رسیدگی عاجل به معضل مذکور داده شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس جمهور، تاکید کرد: صنایع ورشکسته گیلان به ویژه کارخانه پوشش، ایران الکتریک، فرش گیلان، کنفکار، ابریشم، ایران کنف منطقه‌ای مشابه مناطق جنگی شهرک صنعتی رشت را دریابید و امید مردمان خوب گیلان را احیا کنید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code