معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در طرح جهش ملی مسکن تا ۱۵ آذر ماه، گفت: ۴۰ هزار گیلانی ثبت نام کردند.

گیل خبر/ به نقل از مهر؛ حسین کشاورز شامگاه چهارشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به روند ثبت نامه از متقاضیان طرح جهش مسکن، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این طرح تا ۱۵ آذر ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۴۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند، گفت: در مقایسه با طرح اقدام ملی و در پنج مرحله از متقاضیان ثبت نام شد شاهد رشد سه برابری تعداد ثبت نام کنندگان در استان گیلان هستیم.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه متقاضیان می‌تواند به سامانه saman.mrud.ir مراجعه و ثبت نام کنند، افزود: متقاضیان باید مدارک شناسنامه‌ای و ملکی خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین اولویت راه و شهرسازی تأمین زمین برای تعدادی از متقاضیان است، اضافه کرد: تاکنون برای ۱۹ شهر استان گیلان که سامانه ثبت نام برای آنها بازگشایی شده زمین مناسب برای ساحت ۱۱ هزار واحد تأمین کنیم.

کشاورز ادامه داد: همزمان با انتخاب مشاور ذیصلاح طرح‌های معماری و سازه اقدام شده و طی ۱۰ روز آینده فرآیند مناقصه و فراخوان برای انتخاب پیمانکار انجام می‌شود تا بتواند ظرف مدت ۲۴ ماه سازه‌های مورد نظر این طرح ساخته و تحویل متقاضیان دهیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code