نماینده شهرستان های رشت و خمام در بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف:
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ۱۹:۰۳ چاپ
نگاه مجلس، نگاه مثبت به شورای حل اختلاف است.

در راستای تعامل و همدلی دستگاه قضایی و قوه مقننه، مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده محترم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز از مجتمع شورای حل اختلاف رشت بازدید نمودند.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه حل اختلاف استان گیلان، صبح امروز شنبه مورخ۱۴٠٠/٠۸/۲۹ مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده محترم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از مجتمع شورای حل اختلاف رشت بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید که طی نشستی صمیمانه در دفتر معاون محترم قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان در امور شورا ها آغاز شد سرکار خانم انصاری مشاور محترم معاونت توسعه حل اختلاف استان گیلان و رئیس مجتمع شورای حل اختلاف رشت، قضات و مدیران شورای حل اختلاف، مسائل و مشکلات کارکنان شورا و قانون شورا مطرح نمودند.

سرکار خانم انصاری به تعداد جوانان با دانش و تحصیلکرده فعال در شورا اشاره و خاطرنشان کرد: این کارکنان دارای تحصیلات عالیه بوده و از هر لحاظ آماده خدمت و جذب در دستگاه قضا می باشند و حمایت شما مسئولان مورد انتظار می باشد.
وی با اشاره به خدمات و سابقه کار قریب به دو دهه جوانان شورا و زحمات آنان خصوصاً در دو سال اخیر با توجه به همه گیری ویروس منحوس کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تخلیه و... نقش کارکنان شورا در مهار تنش در جامعه و همچنین کاهش پرونده های ورودی به مراجع قضایی را بسیار موثر دانست.

جبار کوچکی نژاد نماینده محترم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از شعب مجتمع شورای حل اختلاف و واحد اجرای احکام مدنی، نظرات، پیشنهادات و مسائل مطروحه را استماع نمود.
کوچکی‌نژاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان شورای حل اختلاف، حل مشکلات کارکنان شورا را منوط به ارائه لایحه‌ای از ناحیه قوه محترم قضائیه به مجلس دانسته و اظهار داشت: رفع مشکلات کارکنان شورا متضمن اخذ لایحه ای قوی از سمت قوه محترم قضائیه می باشد.

وی تاکید کرد: نگاه مجلس نگاه مثبت به شورای حل اختلاف است و اگر قوه محترم قضائیه لایحه ای قوی به مجلس ارائه نماید، قطعاً رای مجلس مثبت خواهد بود.