نتایج دومین دوره مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور که به مدت پنج روز در مجموعه ورزشی ایثار به میزبانی شهر اصفهان برگزار شده بود، اعلام شد.

 گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی هیات بدمینتون استان گیلان، این مسابقات بصورت کشوری برگزار و با حضور حدود ۷۰ آقا و ۵۰ بانو از افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی و با ویلچیر از ۱۴ استان کشور برگزار شد که علی کامرانی در بخش انفرادی به مقام دوم رسید و در بخش دو نفره نیز علی کامرانی و سید امیر رسولی در رقابت با بدمینتون‌ بازان مازندران بر سکوی دوم این مسابقات قرار گرفتند.

 ورزشکاران در این رقابت‌ها در دو گروه بانوان و آقایان و براساس میزان معلولیت در ۶ کلاس به رقابت پرداختند.

رقابت‌های بانوان از ۱۹ مهر به مدت دو روز و رقابت آقایان نیز از ۲۱ تا ۲۳ مهر در مجموعه ورزشی ایثار شهر اصفهان برگزار ‌شد.

 در بخش آقایان و در کلاس SL۳ مهدی ملکی از تهران و علی کامرانی از گیلان به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند و مهدی موسویان از اصفهان و ابوالفضل جنایی از یزد نیز بصورت مشترک سوم شدند.

 در بخش دونفره در کلاس SL۳ و SL۴ نیز امیرحسین ساعدی و علی اصغر مرزبان از مازندران بر سکوی اول ایستادند، علی کامرانی و سید امیر رسولی از گیلان دوم و علیرضا محقق از قم و مهدی ملکی از تهران نیز سوم شدند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code