با معرفی سرپرست جدید؛
۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ۲۰:۱۷ چاپ

به موجب حکمی از سوی دکتر سیدمسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛ دکتر علی جاویدانه بعنوان سرپرست سازمان نقشه برداری کشور منصوب شد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، صبح امروز با حضور دکتر مبینی معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور، بابک افقهی مشاور رئیس و رئیس حوزه ریاست سازمان برنامه وبودجه کشور، دکتر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، معاونین و مدیران سازمان نقشه برداری کشور، در محل این سازمان، سرپرست سازمان نقشه برداری کشور معرفی شد.

در این نشست از زحمات و تلاش های بی شائبه دکتر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که طی 14 ماه ریاست سازمان نقشه برداری کشور را برعهده داشت تقدیر شد و دکتر علی جاویدانه بعنوان سرپرست سازمان منصوب شد.

گفتنی است علی جاویدانه پیش از این بعنوان معاون فناوری و ارائه اطلاعات مکانی در سازمان نقشه برداری کشور بود.

متن حکم انتصاب سرپرست سازمان نقشه برداری کشور به این شرح است:

"بسمه تعالی"

جناب آقای مهندس علی جاویدانه
نظر به مراتب تعهد، تخصص و لزوم توجخ به اعتماد جوانان در آغاز گام سوم انقلاب اسلامی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست سازمان نقشه برداری کشور" منصوب می شوید.
امید است با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در آن سازمان و با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات کشور کوشا باشید.
توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
سید مسعود میرکاظمی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code