گیل خبر/ مسئول کمیته فرهنگی موکب خدام العتره گفت: با توجه به اینکه امسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام پیاده روی اربعین برای همه امکانپذیر نخواهد بود و خدمت به زائرین عملا برای خادمین موکب میصر نمی باشد ، تصمیم بر آن شده است که موکب خدام العتره با ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی در رشت به خدمت رسانی به شهروندان بپردازد و از این طریق دین خود به آقا عبدالله الحسین (ع) را ادا نماید.
علی محجوب در تشریح این خبر افزود: برنامه هایی که موکب خدام العتره برای ایام اربعین در نظر گرفته طراحی و اجرای دکورهای ویژه بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی رشت ، ایستگاه صلواتی ،ویژه برنامه رادیو کربلا و ارائه خدماتی است که در کربلا نیز انجام می شده، خواهد بود.
وی ادامه داد: از آنجایی که امسال اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس نیز مصادف شده، برنامه هایی ارزشی و مرتبط با این هفته و همچنین مداحی، روضه خوانی، روایتگری، پرده خوانی و نمایش فیلم و راه اندازی یک پویش جهت خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده، که به اجرا در خواهد آمد.
علی محجوب از همه شهروندان مومن، خداجو و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) دعوت نمود تا در این برنامه های فرهنگی و مذهبی حضوری گسترده و فعال داشته باشند.
وی در پایان گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا همه برنامه ها با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهد شد.