عمل جراحی پیکر تراشی کلینیک زیبایی چهره نگار

گیل خبر

عمل جراحی پیکر تراشی کلینیک زیبایی چهره نگار

 

پیکر تراشی امروزه به عنوان راه حلی برای درمان افراد با اضافه وزن بسیار، معرفی می گردد. پیکر تراشی معمولا به افرادی پیشنهاد خواهد شد که دیگر ورزش و رژیم غذایی بر روی آنان برای کاهش وزن تاثیر نداشته باشد، در این حالت پزشک معالج بهترین راه حل ممکن یعنی عمل جراحی پیکر تراشی و انواع آن را با توجه به نیاز فرد معرفی خواهد کرد. در این مقاله سعی داریم اطلاعات جامع و کاملی در زمینه انواع عمل جراحی پیکر تراشی و توضیحات پیرامون آن ها در اختیار خوانندگان قرار دهیم تا با اطلاعات کامل و صحیح موجود بتوانند اقدام به عمل جراحی نموده و زیبایی در اندام خود را بازپس گیرند.

پیکر تراشی چیست؟

این عملکرد در علم پزشکی به دو روش تهاجمی و غیر تهاجمی صورت میگیرد، اما در واژه عامیانه به کاهش چربی های موجود در بدن که چربی های زائد تلقی می گردند و جابه جا نمودن این چربی ها و انتقال به محلی از بدن که به آنها نیازمند است، پیکر تراشی میگویند. این روش همانند دیگر عمل های جراحی نیاز به مراقبت و نگهداری مخصوصی در قبل از عمل و بعد از عمل دارد که باید آنها را رعایت نماید تا در نهایت نتیجه مثبتی برای شما حاصل گردد. هر متخصصی که دارای اطلاعات کافی در این زمینه است، یکی از انواع روش های زیر گروه را برای این عمل معرفی خواهد نمود. در نتیجه شما با توجه به نیاز خود میتوانید عملکرد مناسبی داشته و به تناسب اندام خود رسیدگی کنید. بسیاری از افراد از اضافه وزن شدید در نواحی خاصی از بدن مانند کشاله ران، غبغب، بازو ها و... رنج میبرند بر همین اساس در صدد رفع این مشکل هستند، پیکر تراشی علمی است که چربی های اضافه در مناطق خاصی را به قسمت های دیگر که به آن چربی نیازمند هستند منتقل میکند. گاهی نیز امکان این جابجایی وجود ندارد و تنها چربی ها برای کاهش وزن برداشته میشوند.

 مطالب مرتبط : جهت آشنایی با انواع عمل چشم به سایت چهره نگار مراجعه نمایید.

چرا باید پیکرتراشی کنیم؟

بسیاری از افراد امروزه غذاهای ناسالم و فست فود را جایگزین غذاهای بدون کلسترول نموده اند، با پیشروی این روند و ادامه پیدا کردن این شیوه روز به روز بر تعداد افرادی که چاق هستند و در صدد کاهش وزن قرار خواهند گرفت افزوده میشود. چاق بودن و اضافه وزن می تواند ابتلا به بیماری های زیادی مانند کلسترول و قند خون، انواع سرطان ها و بیماری های دیگر مانند بیماری های مفاصل را تشدید نماید. نه تنها این دلیل بلکه بسیاری از افراد به دلیل عدم تناسب در اندام خود اقدام به این عمل جراحی می کنند، در این حالت با از بین بردن چربی های اضافه به تناسب اندامی که خود مد نظر دارد دست یابد. در نظر داشته باشید که این عمل جراحی هیچ گونه آسیبی به بافت ها و عصب ها و عروق وارد نمیکند و شما میتوانید با خیالی آسوده اقدام به این عمل نمایید.

چه افرادی میتوانند پیکر تراشی را انجام دهند؟

1-افرادی که دارای چربی اضافه در پهلو، شکم، ران، بازو و غبغب هستند.

2-افراد چاقی که به تناسب اندام می اندیشند.

3-افرادی که ترک با سایز های متفاوت را در بدن خود دارا نیستند و پوست آن ها کشیده نشده است.

4-افرادی که عضله و پوست آن ها شل نشده باشد.

5-افرادی که پی در پی چاق و لاغر نشده باشند.

6-افرادی که برای قسمتی از بدن خود به چربی نیازمند هستند.

چه افرادی نمی توانند پیکر تراشی کنند؟

1-افراد دارای چاقی مفرط

2-افراد دارای بیماری های خونی مانند هموفیلی

3-افراد که سیستم ایمنی پایینی دارند.

4-افراد مصرف کننده الکل و دخانیات

مطالب مرتبط : آیا میدانید چهره نگار یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی عمل عروسکی بینی میباشد؟

انواع پیکرتراشی و توضیحات آن

1-روش لیپوماتیک: در این روش سوراخ های 2-5 میلی متری در ناحیه مد نظر ایجاد میگردد و چربی نیز از همین روش تخلیه خواهد شد. برای این روش از پرتوهای ماورا بنفش استفاده میشود. یکی از مزایای این روش قابل استفاده بودن چربی ها برای مناطق دیگر بدن است.

2-روش لیپوست: در این روش نیز مانند گزینه اول میتوانیم از چربی های جداسازی شده استفاده نماییم. در این سیستم از تکنیک های تی ال آ و لرزش یا همان ویبره استفاده میشود. با ایجاد حرکت های رفت و برگشتی با سرعت بالا چربی های اضافه از بافت های مد نظر جدا میشوند و همچنین از گلوله گلوله شدن چربی در زیر پوست نیز جلوگیری می نماید، این روش همچنین به عنوان بی خطر ترین و امن ترین نوع پیکرتراشی معرفی میشود.

3-لیپوساکشن: در این حالت از دستگاه هایی استفاده می شود که به وسیله کانولی ها به دستگاه مکش متصل میشوند و چربی های اضافه که در اثر حرارت از بین رفته اند را مکش میکند. تنها تفاوت این مورد با دیگر موارد در این است که چربی استخراج شده دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در این روش دوره نقاهت مدت زمان طولانی تری را به خود اختصاص خواهد داد.

4-ابرو مینو پلاستی: این روش به عنوان نوعی از پیکر تراشی برای افرادی با میزان زیاد چربی در شکم و پهلو استفاده می شود. افرادی که پوست های شل و افتاده ای دارند و میخواهند در حین کاهش وزن و چربی سوزی به این روش لیفت پوست هم انجام دهند، این مدل از عمل پیکر تراشی را انجام خواهند داد.
لیپولیز: در این حالت با روش گسستگی می توانند چربی های اضافه را تخلیه نموده و کلاژن سازی را نیز افزایش دهند. این روش در زمانی که فرد باردار است یا شیردهی میکند و در زمانی که بیماری زمینه ای در فرد مشاهده می گردد نیز انجام نمیگیرد.

5-واترجت: برای از بین بردن چربی در این روش از فشار آب خروجی استفاده می گردد. آب با فشار از لوله ها و دستگاه خارج خواهد شد و چربی های سر راه خود را جدا خواهد نمود. این چربی های کنده شده قابل استفاده هستند و به میزان زیادی احتمال بازگشت این چربی ها را مشاهده خواهیم کرد.

6-اولترازد: با استفاده از امواج هایفو فعالیت میکند و ابتدا چربی ها را به مایع تبدیل کرده و سپس سبب انجام فرایند کلاژن سازی میشود. به عنوان یکی از بی خطر ترین روش ها و آسان ترین آن معرفی میگردد.

7-کرایولیپولیز: این روش به عنوان روش غیر تهاجمی معرفی میشود. با روش سرد نمودن چربی ها را جداسازی میکنند. این روش برای کاهش وزن و کاهش سایز استفاده میشود.

 نکته : جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره درباره عمل جراحی چشم سایت چهره نگار مراجعه نمایید.

متخصص پیکر تراشی با توجه به نیاز شما یکی از روش های موجود را اعمال خواهد کرد.

مراقبت های بعد از پیکر تراشی

1-عدم مصرف غذاهای چرب

2-نوشیدن مایعات فراوان

3-پوشیدن گن به صورت مستمر

4-عدم استفاده از گوشت و فراورده های آن

5-پرهیز از عدم حرکت به مدت طولانی

6-انجام ورزش های سبک

7-عدم استفاده از کمپرس

با توجه به موارد فوق میتوانید از بازگشت چربی ها جلوگیری نمایید...

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت عمل جراحی پیکر تراشی کلینیک زیبایی چهره نگار به سایت ما به نشانی https://clinicchehrenegar.ir مراجعه نمایید...

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code