سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: محموله قابل توجهی از واکسن کرونا به زودی وارد استان گیلان می‌شود.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران از آخرین آمار کرونا در گیلان خبر داد و اظهار داشت: تعداد کل بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان گیلان هزار و 163 نفر است که 206 نفر از این تعداد در 24 ساعت گذشته به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه 180 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند و 25 بیمار جدیداً به این آمار افزوده شده گفت: متأسفانه حال 210 نفر از بیماران کرونایی در سراسر استان وخیم است.

مهرابیان خاطرنشان کرد: اگرچه تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان گیلان روند کاهشی داشته اما همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود، مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را مدنظر قرار داده و دورهمی‌های خانوادگی را قطع کنند.

وی از آخرین وضعیت واکسناسیون در گیلان خبر داد و ابراز داشت: به زودی محموله قابل توجهی از واکسن کرونا وارد کشور و استان گیلان می‌شود و به دنبال ورود دوز بیشتری از واکسن تعداد مراکز واکسیناسیون نیز روزهای آینده افزایش پیدا می‌کند.

مهرابیان افزود: همچنین دو پایگاه اطلاع‌رسانی واکسن کرونا سامانه تلفنی 4401 و سامانه نوبت‌دهی آنلاین به آدرس vac.tums.ac.ir در گیلان آماده شده است؛ البته سامانه تلفنی از 8 صبح تا 6 عصر فعال است که تلاش داریم آن را شبانه‌روزی کنیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه برای افزایش مراکز واکسیناسیون  منتظر محموله جدید واکسن هستیم گفت: این محموله در حال ارسال به استان است لذا تمهیدات لازم برای افزایش مراکز آماده شده و طی یک الی دو روز آینده تعداد مراکز واکسیناسیون در گیلان افزایش می‌یابد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code