فرمانده سپاه قدس گیلان:
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۳:۰۵ چاپ

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از کارمندان بانک‌ها و ادارات واکسینه شده و از هفته آینده در صورت تامین واکسن مابقی کارمندان دوز اول را دریافت می‌کنند.

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله پور در نشست با اعضای بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندان جذب کارکنان دستگاهای اجرایی به منظور تشکیل ارتش ۱۰ ها میلیونی می باشد، اظهار کرد: مردم از کارمندان انتظار دارند که به آنان خدمات‌رسانی مناسب ارائه دهند و در تحقق این امر نقش بسیج کارمندان بسیار مهم است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تلاش برای اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: سازمان بسیج کارمندان آموزش عمومی، نظامی، عقیدتی و فرهنگی کارکنان بسیجی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تلاش در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی و حصول به اداره اسلامی، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند در جهت ارتقای بینش و بصیرت بسیجیان جذب شده، سازماندهی نیروهای بسیجی ادارات و... را نیز بر عهده دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش بسیج کارمندان در کمک به دولت و ادارات را بسیار مهم دانست و بیان کرد: نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیرگذار است و لذا این نهاد قادر بوده با اسلامی کردن ادارات و ارائه خدمت بی‌منت به مردم کمک بسبار زیادی به دولت کند.

عبدالله پور با قدردانی از زحمات سازمان بسیج کارمندان در ایام کرونا افزود: این سازمان در طی ایام کرونا همواره پای کار بوده و با ارائه خدمات مناسب و همچنین در تهیه بسته‌های معیشتی، ماسک و مواد وضع عفونی پیش قدم بوده است.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون کارمندان بانک و ادارات گیلان تصریح کرد: کارمندان ادارات و بانک‌ها در خطر ابتلا به کرونا هستند لذا با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از کارمندان بانک‌ها و ادارات واکسینه شده و از هفته آینده در صورت تامین واکسن مابقی کارمندان دوز اول را دریافت می‌کنند.