گیلان آماده برگزاری مسابقات نظامیان جام دریا؛ خبری که امیر دریادار حسین خانزادی در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های نیروی دریایی در بندرانزلی اعلام کرد. مسابقاتی که با حضور ۴۰۰ نفر از کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان از هفته اول شهریور ماه در انزلی آغاز می شود.

گیل خبر/ طبق اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۳۷۳ بستری جدید و ۳۸ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در استان داشتیم و تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های گیلان به ۲ هزار و ۸۱ نفر رسیده است و این استان یکی از سیاه ترین روزهای خود را می گذراند و در این حال قرار بر برگزاری مسابقات با حضور کشورهای خارجی در گیلان می باشد.


از طرفی مسافران از هر راهی تلاش برای ورود به استان دارند و اگر طی ماههای گذشته از ورود مسافرین به استان جلوگیری می شد، وضعیت استان گیلان به این صورت در نمی آمد.

از طرف دیگر شرایط استان گیلان و شهرستان بندرانزلی آنقدر وخیم است که هم اکنون در این شهرستان بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه برای بیماران کرونایی راه افتاده است و از ارتش نیز درخواست شده تا بیمارستانش را در اختیار علوم پزشکی قرار دهد، درخواستی که تا بدین لحظه با سکوت ارتش همراه بوده است.

با شرحی که از وضعیت استان داده شده، استاندار گیلان به عنوان رییس ستاد کرونا و رییس شورای تامین استان و همچنین سایر مقامات مسئول و متولی این امر چگونه قبول می کنند که مسابقاتی با حضور ۴۰۰ نفر از کشورهای خارجی در استان و شهرستان بندرانزلی برگزار شود؟


یاد آوری می کنیم پیک اول بیماری که پس از برگزاری مسابقات جهانی وزنه برداری در استان گیلان آغاز شد به خاطر عدم مدیریت قوی از طرف شما و مدیرکل ورزش استان گیلان موجب گردید تا پس از استان قم، گیلان نیز به عنوان مبدا کرونا در کشور شناخته شد‌.

آیا شما ازین تجربه درس نمیگیرید و باز مردم مظلوم استان گیلان باید تاوان عدم مدیریت واحد در استان را بپردازند؟