مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با مدیرعامل خانه مطبوعات:
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۲۳:۱۰ چاپ

مطبوعات و رسانه ها از ارکان اصلی اطلاع رسانی، آگاه سازی و نهادینه کردن رفتارها می باشند.

گیل خبر/ "بهمن داراب زاده" مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با «ابراهیم بهمنی» مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان و رسانه های گیلان به مناسبت روز خبرنگارگفت: رسانه نقش و اهمیت بسزایی در تمامی مسائل و امورات کشور دارند و نقش آن در نهادینه کردن رفتار بسیار مهم و اساسی می باشد. رسانه ها می توانند یار و یاور جامعه در بحران ها، تنگناها، محدودیت ها و مسائل حاد دیگر باشند.

وی افزود: در صنعت برق رسانه ها می توانند در نهادینه کردن فرهنگ استفاده درست و منطقی از برق نقش بسزایی داشته باشند و می توانند با آگاه سازی افراد جامعه در خصوص اینکه سرمایه گذاری در راستای احداث نیروگاه ها، پست های برق و خطوط انتقال برق بسیار هزینه بر و زمان بر بوده، خوش مصرفی نه تنها در حوزه انرژی برق ، بلکه استفاده هوشمندانه و مدبرانه از تمامی حامل های انرژی را ترویج دهند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بطور حتم برقرسانی به مردم در دوران کنونی که کشور درگیر بیماری کرونا می باشد بسیار ضروری تر و مهم تر است. رسانه ها می توانند با ایجاد حساسیت در این بخش و اشاره به این موضوع که بیماران کرونایی در راستای بهبود وضعیت خود و رهایی از این ویروس منحوس، نیاز مبرم به انرژی برق دارند، ما را در برقرسانی مطمئن و پایدار به مشترکان محترم یاری کنند.

داراب زاده گفت: استفاده درست و منطقی از انرژی برق علاوه بر داشتن مزایا و منافع گفته شده، می تواند در حفظ محیط زیست برای آیندگان از ضرورت فوق العاده ای برخوردار باشد. ضمن اینکه ذخیره منابع مادی برای آیندگان که محصول استفاده بهینه از انرژی برق می باشد، کمتر از حفظ محیط زیست نیست.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان گیلان در این دیدار گفت: حیاتی ترین و ابتدایی ترین فعالیت ها در زندگی مدرن امروزی به انرژی برق وابسته است و این اهمیت بر مطبوعات و رسانه ها پوشیده نیست و تلاش خواهیم کرد تا در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از انرژی برق و اینکه استفاده بهینه از انرژی برق، وظیفه ای همگانی، اخلاقی، انسانی و شرعی است لحظه ای غفلت نکنیم تا توانسته باشیم قدمی هر چند کوچک در راه اعتلای فرهنگ جامعه برداشته باشیم.

گفتنی است که در پایان این دیدار، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اهدا لوح سپاسی به مدیر عامل خانه مطبوعات استان گیلان به عنوان نماینده اصحاب رسانه، از تلاش ها و خدمات صاحبان رسانه های جمعی استان گیلان قدردانی کرد.