ح.ص
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ۲۲:۱۳ چاپ

گیل خبر/ ح.ص*

*موسس و مسئول فنی یکی از داروخانه های استان

در پیک پنجم کرونا بسر می بریم و روزانه نزدیک به ۵۰۰ نفر از هموطنان و نزدیکان و همکاران ما جانشان را از دست میدهند اما هنوز عده ای از خواب بیدار نشده اند و یا خود را به خواب زده اند.
مدیران ارشد نظام سلامت و بهداشت درمان در مصاحبه های خود قول هایی داده بودند ولی در عمل جز بی برنامگی...عدم مدیریت و کمبود داروهای اساسی چیز دیگری به چشم نمیخورد.
نمی دانم این روزها با پایان یافتن کار دولت دوازدهم سکان وزارتخانه در دستان چه افرادی است و دقیقا در حال چه کاری هستند ؟؟ولی جناب دکتر نمکی و رییس سازمان غذا وداروی ایشان جناب دکتر شانه ساز باید در این اوضاع بحرانی لحظه ایی خواب آرام نداشته باشند، و البته مدیران استانی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاون داروی ایشان هم باید پرسید که برای تهیه و توزیع مناسب و کافی داروهای اولیه درمان کرونا چقدر چانه زنی و پیگیری کردند و می کنند؟؟؟آیا صرفا با برگزاری جلسه و تیتر کردن در سایت دانشگاه کارتان انجام شده؟؟
چرا در این اوضاع بحرانی که هر دقیقه آن برای زنده ماندن بیمار ان حیاتی است در روزهای پنج شنبه و جمعه کسی در دانشگاه پاسخگوی نیاز بیماران نسخه بدست نیست؟
مگر قبلا ما بحران برف و ..نداشتیم؟در آن زمانها ۲۴ ساعته برای تهیه اقلام و داروهای مورد نیاز توسط شرکتهای دارویی و داروخانه ها فعالیت صورت میگرفت تا استان خالی از دارو نماند..اما چرا امروز باید شاهد باشیم تا همراهان بیماران بدحال از بازار آزاد و دلالان و با قیمتهای نجومی باید دارویشان را برای بیماری که روی تخت بیمارستان و یا منزل خوابیده بتوانند تهیه کنند و البته شاید بیمارشان متاسفانه بدلیل تاخیر در درمان هرگز بیدار نشود !!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code