فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی شهادت امید چائی‌پز مدافع نظم و امنیت را تبریک و تسلیت گفت.

گیل خبر/ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پل شهادت، اصلی‌ و درست‌ترین مسیر برای رسیدن به پروردگار است که شهدایگرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و استقلال، امنیت و سرافرازی  را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند، شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما آموختند.

به تعبیر مقام معظم رهبری، هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است زیرا شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون» اند. و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند. اینجا صحبت عشق است و عشق و قلم در ترسیمش بر خود می شکافد».

شهید روح تاریخ و گواه انسانیت است و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است چون آنها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.

بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

شهادت مظلومانه امید چائی‌پز از مدافعان وطن در شهرستان لاهیجان سند دیگری از وفاداری سبزپوشان نیروی انتظامی به وطن و مردم خود است
اینجانب شهادت شهید نظم و امنیت ستوان‌یکم امید چائی‌پز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم عزیز گیلان، خانواده این شهید معزز و الخصوص به یگانه دختر داغدارش، تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و محشور شدن با سالار شهیدان (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

سردار سرتیپ دوم محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان