نماینده مردم رودبار و منجیل با تذکر به سه وزیر صمت، نیرو و راه و شهرسازی تاکید کرد که مسکن مهر و معدن البرز غربی تعیین تکلیف و همچنین به شبکه برق فرسوده حوزه انتخابی رودبار توجه شود. 

گیل خبر/ به نقل از  ایلنا، مهرداد گودرزوند چگینی در تذکر شفاهی در صحن مجلس با بیان اینکه امیدوارم که وزرا اجرای دستورات را جدی بگیرند، خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت است، گفت: در سنوات گذشته بیش از ۴ هزار کارگر در معدن سنگ البرز غربی کار می‌کردند اما مدت‌هاست که این معدن تعطیل است؛ این معدن ۳۵ کیلومتر وسعت دارد که در بحث خاک نسوز زغال‌سنگ و همچنین سلیس فعالیت می‌کند.

وی افزود: بحث واگذاری این معدن به مزایده گذاشته شده است اما ۶ ماه است که اصلا مشخص نیست چه دست‌هایی در کار است که این معدن واگذار نمی‌شود و همچنان بلاتکلیف است. اگر قرار نیست واگذار شود خود وزارت صمت روی آن تعیین تکلیف کند. این سرمایه مملکت است و می‌توان با آن بخشی از مشکلات کشور را حل کرد. خواهش می کنم دستور ویژه بدهید.

نماینده رودبار تذکر دوم خود را خطاب به وزیر نیرو بیان کرد و گفت: شبکه فرسوده برق رودبار، منجیل و رستم آباد موجب شده قطعی برق داشته باشیم و همچنین آب شرب مردم منطقه را به خطر انداخته است. در حوزه روستایی و شهری مردم معترض هستند، دستور صادر کنید و مشکلات را به حداقل برسانید که هم منبعی در شهر اضافه شود و همچنین به روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند، رسیدگی شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز تصریح کرد: خواهش ما این است که در شهرهای رودبار، منجیل و رستم آباد به ویژه در رودبار مسکن مهر بلاتکلیف است اگر قرار است که واگذار شود تعیین تکلیف کنید و یا اگر مشتری ندارد به گردشگری تغییر کاربری داده شود.