به دنبال طرح سوال از شهردار؛
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۶:۳۸ چاپ

گیل خبر/  پس از انتشار خبر طرح سوال از شهردار رشت در آخرین روزهای عمر شورای پنجم شهر رشت، شورایی که رکوردی بی نظیر در انتخاب و عزل سرپرستان و شهرداران از خود به جا گذاشته و اثبات کرده است اعتقادی به ثبات مدیریتی ندارد و خصوصا به دلیل حضور تعدادی از اعضای همین شورا در رقابت های انتخاباتی دوره ششم شورا؛ جا دارد پنج نفر از اعضای شورای پنجم که از قضابعنوان کاندیدِای شورای ششم بدنبال جلب نظر مردم هستند، صراحتا اعلام کنند ایا به " ثبات مدیریتی" که به اذعان مردم و نخبگان و فعالین اجتماعی از مهم ترین دلایل توسعه نیافتگی شهررشت است؛ اعتقاد دارند؟

ایا این افراد پس از انکه پیروز انتخابات شدند همچون عملکرد خود در شورای پنجم هر نیم سال یک سرپرست و شهردار تغییر نخواهند داد؟

این نامزدهای پارلمان شهری می بایست مادامی که پیروز انتخابات نشده اند، در این خصوص اعلام نظر کرده تا مردم بتوانند مقایسه کنند که آیا این افراد پس از پیروزی در این رقابت نیز پایبند به اظهارات خود هستند یا خیر؟

در حال حاضر مطالبه مردم و رسانه ها شفاف سازی در این خصوص، به جهت راستی آزمایی و محک شعارهای تبلیغاتی کاندیداها با رور پس از پیروزی آنهاست.خصوصا نامزدهایی که در گذشته امتحان خود را بدرستی پس نداده اند‌.