رئیس جمهور گفت: گرچه در برخی استان‌ها افت و خیز‌هایی را مشاهده می‌کنیم، اما در همه استان‌های به روند عبور پیک رسیده‌ایم. او تصریح کرد: بهترین واکسن اولین واکسن است، هر واکسنی که دست آدم رسید باید استفاده کند و نباید صبر کند و هر واکسن مورد تاییدی رسید با هر تاثیری ۹۰ درصد یا کمتر و بیشتر باید مورد بهره‌برداری قرار داد.

گیل خبر/ رئیس جمهور گفت: گرچه در برخی استان‌ها افت و خیزهایی را مشاهده می‌کنیم اما در همه استان‌های به روند عبور پیک رسیده‌ایم.

حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر رعایت شد و خداوند از همه این عزیزان قبول کند.

وی افزود: هفته‌های اخیر با یک خیز جدید از کرونا روبرو شدیم که خیز بسیار بلندتری از خیزهای قبلی بود. گرچه در برخی استان‌ها افت و خیزهایی را مشاهده می‌کنیم اما در همه استان‌های به روند عبور پیک رسیده‌ایم. در این دوره مبتلایان بیشتر بوده اما فوتی‌ها مساوی فوتی‌های دور سوم بوده است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: بهترین واکسن اولین واکسن است، هر واکسنی که دست آدم رسید باید استفاده کند و نباید صبر کند و هر واکسن مورد تاییدی رسید با هر تاثیری 90 درصد یا کمتر و بیشتر باید مورد بهره‌برداری قرار داد.

ما باید کشورمان را به تجهیزات ساخت واکسن و توانمندی‌های عملی آن مجهز کنیم. کسی وقتی این ویروس در دنیا شایع شد فکر نمی‌کرد که بشر در هشت‌ ماه بعد به واکسن برسد، البته هرچند کاملا هم تاثیرگذار نیست اما به هرحال به واکسن رسیده است.