با صدور اعلام رسمی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره):
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۵:۴۲ چاپ
کسب مقام برتر هپی لند در بزرگترین رویداد صنعت تولید پوشاک کشور

این مجموعه توانست با ارائه طرحی به منظور برونسپاری با اندرزگاه های کشور (زندانها) در بین ۶۶۰۰ طرح ارسالی به این بنیاد ، مقام دوم بزرگترین رویداد تولید پوشاک کشور تحت عنوان “چرخ برکت ” را به خود اختصاص دهد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند ، “راه اندازی واحد تولید پوشاک در اندرزگاه ها (زندانها)” شامل تجهیز و پیاده سازی فرآیند این مسیر از جمله خرید مواد اولیه اعم از پارچه و خرجکار، طراحی الگو، برش، دوخت، تکمیل و بسته بندی مطابق با سفارش مشتری بوده و در ادامه ، تولید پوشاک با استفاده از توانمند سازی زندانیان و بهره گیری از ظرفیت بالقوه اندرزگاههای سطح کشور از اهداف و ماموریت این طرح است.

تولید پوشاک در اندرزگاههای گیلان (فاز اول) و حداقل ۵ استان کشور (در فاز دوم ) و فروش آن در ۶۰ فروشگاه هپی لند در سراسر کشور و همچنین رفع مشکلات معیشتی خانواده های زندانیان در دوران محکومیت با استفاده از درآمد حاصل از تولید پوشاک و مهارت آموزی و توانمند سازی محکومین جهت اشتغال پس از پایان دوره ندامت و همچنین وجود نیروهای کاری همیشگی و هزینه های پایین نیروی کار بعلت وجود پتانسیل بالقوه و بلا استفاده از اهداف و مزیت های رقابتی این طرح می باشد.

شایان ذکر است میزان اشتغال پیش بینی شده برای این طرح در افق زمانی ۵ ساله شامل ۲۰۰ نفر اشتغال به صورت مستقیم و بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم خواهد بود.

گفتنی است بنیاد برکت با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران پس از کسب اطلاعات از شرایط کنونی و فعالان حوزه پوشاک، “بزرگترین رویداد نوآوری-کارآفرینی صنعت پوشاک (چرخ برکت)”، برگزار کرد تا از این طریق از طرح‌های نوآورانه و کسب‌وکارهایی که توان کارآفرینی دارند، حمایت به عمل آورد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code