مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شفت از عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی بداب این شهرستان بازدید کردند.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در این بازدید با اشاره به اینکه به 54 روستای شهرستان های فومن و شفت در قالب مجتمع بداب آبرسانی خواهد شد، گفت: با بهره برداری از این مجتمع در چندین مرحله، به 31 روستای شفت و 23 روستای فومن آبرسانی می شود.

سید محسن حسینی، جمعیت بهره مند از این مجتمع را بیش از 28 هزار نفر عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 120 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی و ردیف بودجه عمومی برای احداث مجتمع آبرسانی بداب شفت تصویب شد.

وی تصریح کرد: حجم عملیاتی این مجتمع شامل اجرای 650 کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع، حفر 10 حلقه چاه، احداث 2 باب مخزن زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ است.

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر تسریع در روند احداث مجتمع آبرسانی بداب، از پیگیری جهت افزایش و جذب اعتبارات این پروژه خبر داد.

خلیل بهروزی فر با اشاره به مشکل کمّیت و کیفیت آب شرب روستاهای جیرده و ملاسرای شهرستان شفت گفت: شرکت آب و فاضلاب استان نیز برای بهبود وضعیت آب شرب این دو روستا اقدام نماید.

وی خواستار اجرای پروژه های دفع بهداشتی فاضلاب در روستاهای امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق شد و افزود: پروژه فاضلاب روستای پلنگ پشت نیز از محل اعتبارات شهرستانی اجرا می شود. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code