مدیر کارخانجات کاله در استان های شمالی کشور خبر داد:
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۲۰:۱۷ چاپ

مدیر کارخانجات کاله در استان های شمالی کشور اعلام کرد: از ۱۵۰ تن محصولات روزانه توزیعی کاله در گیلان، تنها یک تن مرجوعی داریم که همگی صورت‌جلسه شده و روزانه به کارخانه مرجوع میشوند.

گیل خبر/ فاضل غلامی در گفتگویی اختصاصی با گیل‌خبر در خصوص انتشار اخباری مبنی بر تخلف کارگران پیمانی توزیع شیر در تهران گفت: اخیرا سه نفر از عوامل توزیع محصولات کاله در تهران که بطریهای شیر تاریخ مصرف گذشته مرجوعی را با آب مخلوط میکرده و قصد اخاذی و سودجویی از کارخانه تولید‌کننده را داشته‌اند توسط پلیس فتا بازداشت شده‌ و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

این مدیر کارخانه کاله در ادامه گفت: ضمن بررسیهای پلیس مشخص گردید شیرهای مذکور تاریخ گذشته بوده و این عمل به قصد سودجویی و اخاذی از کارخانه انجام شده است و در این رابطه مشکلی متوجه مصرف‌کنندگان نیست.

وی گفت: به شهروندان گیلانی اطمینان میدهیم که تمامی محصولات این کارخانه در سلامت کامل و بروز تهیه و توزیع می‌شوند. غلامی تاکید کرد: شیرهای تولید شده در کارخانجات کاله دارای گریدA بوده و در مدرنترین پالایشگاه شیر کشور تولید میگردد و کاملا اتوماتیک بسته بندی و عرضه میگردد.
وی که علاوه بر استانهای شمالی کشور مدیریت کاله در خراسانات را نیز بر عهده دارد اضافه کرد: میزان عرضه محصولات کاله در گیلان بالغ بر ۱۵۰ تن در روز و شامل لبنیات، فرآورده‌های گوشتی، نان، پنیرهای پیتزا، شکلات، غذاهای آماده طبخ و چند نوع نوشیدنی میباشد که از این حجم چیزی نزدیک به یک تن مرجوعی داریم و آن نیز بصورت روزانه و صورت‌جلسه شده به کارخانه عودت داده می شود.
غلامی در پاسخ به این پرسش که آیا نظارت کافی در تولید و توزیع محصولات کاله صورت میگیرد یا خیر گفت: پیگیری و شکایت قضایی کارخانجات کاله از عوامل این تخلف، نشانگر سختگیری ما در این زمینه است و شهروندان نگران نباشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code