رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از توقیف خودرو پراید حامل ۴۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان لنگرود خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سرهنگ احمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعا امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی افزود: با اقدامات همه جانبه صورت گرفته و در پی دریافت خبر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به استان گیلان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین پایش خودروهای عبوری در محور چابکسر، خودرو پراید حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در شهرستان لنگرود متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۴۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو مورد نظر اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.