سهیل حق شناس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از شکست خانگی برابر شهرداری همدان که سومین شکست متوالی این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم محسوب می شود، از سمت خود استعفا داد اما مدیریت باشگاه با این استعفا مخالفت کرد.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در این خصوص افزود : استعفای سهیل حق شناس را قبول نمی کنم و باید در روزهایی که سپیدرود شرایط خوبی ندارد با همدلی و اعتماد به یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

سیدمهدی آقازاده افزود: حق شناس یکی از سرمایه های باشگاه سپیدرود است و استعفایش اقدامی حرفه ای بود که دست باشگاه را برای تصمیم گیری بازگذاشت و ما تا جایی که منافع تیم به خطر نیافتد از وی حمایت می کنیم اما برای حل تمام مشکلات سپیدرود نیازمند یک همدلی بزرگ در بین تمامی مسئولین استانی و شهری و جامعه فوتبال هستیم.

وی ادامه داد: سپیدرود در ابتدای فصل شرایط مناسبی نداشت و بدهی ۱۰ میلیاردی و بسته بودن پنجره از یک سو و عدم حل شدن مشکل مالکیتی و دو سقوط پیاپی شرایط را به مرحله ای رساند که حتی احتمال عدم شرکت در بازی های لیگ قوت گرفته بود.

وی بیان کرد: پس از صعود تیم به لیگ برترتمام عواملی که منجر به این صعود شده بودند به تدریج از بدنه تیم کنار گذاشته شدند و کسانی که کمترین نقش را در موفقیت های سپیدرود داشتند، اطراف تیم جمع شدند و به عشق دیده شدن در فضای لیگ برتر و برجا گذاشتن بدهی های میلیاردی کار را به اینجا رساندند.

آقازاده اضافه کرد:امسال با تکیه بر داشته های خود سعی کردیم از تمام ظرفیت تیم استفاده کنیم و اگر تعصب به این تیم نبود، هرگز سپیدرود راهی مسابقات نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: سپیدرود شرایط خوبی ندارد، اگرچه پنجره نقل و انتقالات تیم را باز کردیم اما تا نیم فصل، گروهی دیگر از طلبکاران فصول گذشته با ثبت شکایت های تازه آن را بستند و برای باز کردن آن نیازمند حمایت مالی هستیم.

وی تصریح کرد: ما در ابتدای فصل با تسویه حساب قطعی حدود ۲ میلیارد تومان از بدهی های گذشته سپیدرود را کم کردیم که معتقدم در شرایط سقوط کار بسیار بزرگی بود و در بخش پشتیبانی مانند سفر، هتل، پرواز در حد بسیار مطلوب و حرفه ای در حد نام سپیدرود سعی کردیم همه چیز آبرومندانه انجام شود و این هفته هم بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود از استاندار گیلان، فرمانداررشت، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال استان خواست تا به کمک سپیدرود آمده و موضوع مالکیتی این تیم را حل کنند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور دارد که این تیم تا پایان هفته نهم این مسابقات، با کسب ۱۲ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی ۱۴ تیمی قرار دارد.