نماینده مردم رودسر در مجلس با بیان اینکه دولت و مجلس نباید با بودجه سیاسی برخورد کنند، گفت: سیاسی برخورد کردن تبعات منفی خاص خودش را دارد و ما باید از این نگاه پرهیز کنیم. 

گیل خبر/ به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر در مجلس صبح امروز(سه‌شنبه) در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰،گفت: نه مجلس و نه دولت حق این را ندارند که با مسئله بودجه، که مهمترین وظیفه مجلس محسوب می‌شود، سیاسی برخورد کنند زیرا سیاسی برخورد کردن تبعات منفی خاص خودش را دارد و ما باید از این نگاه پرهیز کنیم. 

وی افزود: ما راه دیگری نداریم که به کلیات رای مثبت دهیم. وقتی ما به کلیات رأی ندهیم، راه باقی مانده برای ما تصویب سه دوازدهم بودجه است. اگر بخواهیم اینگونه مدیریت کنیم، دولت در سه چهار ماه آینده که با انتخابات هم مواجه است، نمی‌تواند دستش باز باشد.

نماینده مردم رودسر در مجلس اظهار داشت: ما مسئله انتخابات را در پیش داریم، انتخابات هزینه‌های بالایی را روی دست دولت می گذارد و چگونه قرار است با بودجه سه دوازدهم این مساله را پوشش دهیم؟ بسیاری از پیمانکاران ما هستند که مطالبات بسیار زیادی از دولت در حوزه پروژه‌های عمرانی دارند، برای این‌ها چه فکری باید بکنیم؟ 

صفری تاکید کرد: از مجلس می‌خواهم که نسبت به این مسئله نگاه مثبت داشته باشد و ما می‌توانیم اصلاحیه‌هایی که قرار است شکل بگیرد، را هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن مجلس انجام دهیم. خواهش ما این است که یک مقدار جدیت بیشتر و بهتری به خرج دهند و اگر مخالفت هایی هم وجود دارد، به جهت شرایط خاص و ویژه‌ای که مملکت ما با آن مواجه است، باید مدیریت کنیم تا ماه‌های پایانی دولت، ماه‌هایی باشد که مردم برای انتخاب دولت بعدی امیدوار باشند. وظیفه دولت و مجلس است که شرایط را به درستی مدیریت کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code